یکی از اصلی ترین اولویت‌های کاری کشور ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار است و با فعالیت در این حوزه می‌توان در دیگر موارد نیز موفق بود.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۷۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد آزاد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با تسلیت و محکومیت عمل وقیحانه گروه تکفیری داعش در تهران، اظهار کرد: داعشی ها باید بدانند ایران، عراق و سوریه نیست و رشادت ها، شهامت ها و هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و پایداری ملت در دوران پس از انقلاب زبان‌زد است.

وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به نامگذاری سال گذشته به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گرفته است و این موضوع اهمیت اشتغال در کشور را تبیین می‌کند تا تمامی اقدامات در حوزه اشتغال فراهم شود.
فرماندار رامسر افزود: یکی از اصلی ترین اولویت‌های کاری کشور ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار است و با فعالیت در این حوزه می‌توان در دیگر موارد نیز موفق بود.

آزاد گفت: ناهنجاری‌ها و زیر پاگذاشتن برخی ارزش ها به بیکاری مربوط می شود و باید با برنامه ریزی برای اشتغالزایی این هنجار شکنی ها کم شود.

فرماندار رامسر اظهار کرد: مردم در ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق ها با رای ۴۱ میلیونی حماسه بزرگی آفریدند و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری و آرای بالای رئیس جمهور روحانی نشان علاقه مندی و وفاداری مردم به نظام بود و این حضور موجب تحکیم بخشیدن مولفه قدرت در کشور است.

آزاد با بیان اینکه مسئولان باید برای ایجاد اشتغال و خدمت به مردم گام های موثر و اساسی بردارند که اصلی ترین بخش آن اشتغال است، گفت: کارگروه اشتغال با برنامه ریزی منظم و مستمر برگزار می‌شود و پیگیری گزارش‌های این کارگروه موجب خروجی مناسب می‌شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال فقط به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مربوط نمی‌شود بلکه همه باید به صورت یک پازل عمل کرده و با اتحاد و همدلی مشکلات را حل کنند.
فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: شهرستان رامسر با توجه به مزیت ها و ظرفیت‌های فراوان در حوزه جنگل، طبیعت و دریا بسیاری از مشکلات با اشتغال زایی در آن حل می شود.

آزاد با بیان اینکه بیشترین مراجعات روزانه مردم به دفتر فرمانداری برای اشتغال است، گفت: اشتغال به نشستن پشت میز نیست و باید بسترهای مناسب در حوزه سرمایه گذاری، گردشگری و تولید را مهیا کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها