بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان های استان تهران
این قبیل حوادث نتیجه‌ای جز نشان دادن هر چه بیشتر چهره خبیث آمریکای جنایتکار و تروریسم وهابی ـ صهیونیستی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۵۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان های استان تهران در بیانیه ای با محکوم کردن حوادث تروریستی 17 خرداد ماه تهران، این قبیل حوادث را موجب نمایان شدن چهره خبیث آمریکای جنایتکار و «تروریسم وهابی ـ صهیونیستی» عنوان کردند.

در این بیانیه آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم، فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً وَلَهُم عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یَکْذِبُونَ، در دل های آنان یک نوع بیماری است؛ خداوند بر بیماری آنان افزوده؛ و به خاطر دروغ هایی که می گفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست. (بقره 10)

حادثه تروریستی تهران و حمله وحشیانه عده ای ترسو و بزدل به مردم روزه دار در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و زخمی شدن تنی چند از هموطنان عزیز و کارمندان خدوم مجلس شورای اسلامی شد مایه تأثر و تألم گردید.

این اقدام مذبوحانه و پست که با هدف مخدوش کردن امنیت مطلوب و پایدار جمهوری اسلامی و جبران شکست های مفتضحانه گروه تروریستی داعش در محور مقاومت اسلامی عراق و سوریه و ایجاد رعب و وحشت در ایران اسلامی صورت گرفت، نتیجه‌ای جز نمایاندن هر چه بیشتر چهره خبیث آمریکای جنایتکار و تروریسم وهابی ـ صهیونیستی نخواهد داشت.

دانشجویان در ادامه بیانیه خود متذکر شدند: «حادثه تروریستی تهران بی شک عمق کینه توزی و نهایت دشمنی آمریکا و دیگر دشمنان این مرز و بوم پرگهر را که کاشانه مردمی صبور و متحد و مقاوم است، بار دیگر متجلی ساخت.

دشمنان ایران اسلامی به خوبی بدانند ملت ایران در برابر چنین جنایت های کوردلانه ای کوتاه نخواهند آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش چه در سوریه و یمن و چه در داخل مرزهای کشور تحت زعامت و رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) و لبیک به فرمان ایشان به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان های استان تهران به نمایندگی از خیل کثیری از دانشجومعلمان جان برکف، ضمن عرض همدردی و تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده های شهدای تروریستی تهران، حادثه تروریستی اخیر را که به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مظلوم و بیگناه انجامیده است به شدت محکوم نموده و بر ادامه راه مقاومت در حوزه آموزش و پرورش و هوشیاری در عرصه خطیر رسالت فرهنگی تأکید و پافشاری می نماید».

انتهای پیام/

ارسال نظرات