بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در پی تشدید نظارت بر مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی در اقدامی 3 تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد را از یک مرکز توزیع مواد لبنی کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کارشناس اداره بهداشت و محیط دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص اظهار داشت: در ایام ماه رمضان با تشدید طرح نظارتی و بازرسی های مداوم از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها، مراکز تهیه و توزیع حلیم، مراکز بین راهی و مراکز تهیه و توزیع شیرینی مقادیر زیادی مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و متخلفان نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.
 
غلامرضا خوض امید در خصوص محموله ۳ تنی مواد غذایی کشف شده گفت: این محموله شامل مواد لبنی است و ارزش ریالی آن بیش از ۵۰ میلیون ریال می باشد.
 
کارشناس اداره سلامت محیط و حرفه ای از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ (رسیدگی به شکایات و تخلفات بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) شماره تلفن ۵۲۲۴۱۵۵۰ اداره سلامت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی گزارش نمایند.
 
پیش از این، بازرسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ابتدای ماه رمضان ۶ تن مواد غذایی فاسد و یا مشکوک به فساد را کشف و ۳ مرکز غیر بهداشتی حلیم پزی را در این شهرستان پلمپ کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها