امام جمعه اهل سنت تربت جام تأکید کرد: باید ایران اسلامی با اطاعت از مقام معظم رهبري همچون گذشته يدي واحد در مقابل بدخواهان و کينه توز باشد چون شهادت جمعي از روزه داران بي گناه در حادثه تروريستي درخت تنومند اسلام را آبياري و استکبار جهاني و منافقين کوردل را رسوا کرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۷۲۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
امام جمعه اهل سنت تربت جام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: حادثه تروريستي که به شهادت رساندن تعدادي از مردم بي گناه وروزه دار کشور عزيزمان ايران در کنار مرقد امام راحل و خانه ملت اتفاق افتاد هرگز مسير يک ملت فداکار را عوض نخواهد کرد.

مولوي شرف الدين جامي الاحمدي افزود: خون هاي پاک شهيدان در خت تنومنداسلام و انقلاب را آبياري نموده و کوردلان استکبار جهاني و منافقين دست نشانده آنان را رسوا کرد.

وي تصريح کرد: ملت شهيد پرور و هوشيار ايران اسلامي با بيداري و يکپارچگي بيشتر اقدامات کورکورانه صهيونيست بين المللي و توطئه هاي دشمن قسم خورده خودرايکي پس از ديگري با شجاعت و استقامت پايدار ي خنثي خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام بيان داشت: ما جامعه اهل سنت ضمن محکوم کردن اين عمل ددمنشانه که نشان از ضعف و ناميدي دشمن کشور اسلامي ما را به تصوير کشيد و از آحاد جامعه در خواست داريم همچون گذشته از رهنمود هاي مقام معظم رهبري اطاعت و پيروي نموده و يدي واحد در مقابل بدخواهان کينه توز باشيم.

مولوي جامي الاحمدي خاطرنشان کرد: از همه نيروهاي انتظامي و امنيتي که با شجاعت و آگاهي کامل اين رويداد تلخ را با موفقيت به پايان رساندند تشکر و قدرداني مي کنيم وياد وخاطره مقام والاي شهداي تروريستي را گرامي داشته واز درگاه خداوند متعال براي اين عزيزان علو درجات و براي بازماندگان صبرو اجر جزيل مسئلت داريم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها