خبرهای داغ:
حجت الاسلام حیدری در نماز جمعه این هفته شهر خورزوق اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی کرده و از کشاورزان درخواست کرد که زکات واجب مال خود را پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۹۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورزوق حجت الاسلام و المسلمین محمود حیدری مسئول زکات شهرستان بود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری در بین نمازگزاران شهر خورزوق به نمایندگی از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان با استناد به آیات و روایات ابتدا در مورد وجوب رسیدگی به محرومان به نکاتی اشاره کرده و بر ضرورت آن تاکید کرد.

وی در ادامه با استناد به آیه شریفه الشیطان یعدکم الفقر و یامرکم بالفحشاء؛ سوره بقره آیه ۲۶۸، مومنان را به سرعت بخشیدن در امور خیر توصیه و عنوان کرد: زمان تصمیم گیری برای کار خیر شیطان حضور پیدا می کند و باعث تاخیر در کار خیر و یا انجام نشدن آن می شود، بنا بر این برای انجام کار خیر باید عجله کنیم.

مسئول زکات برخوار افزود: خداوند در قرآن به مومنین سفارش می کند در راه خدا انفاق کنید تا مورد یاری و نصرت خداوند قرار گیرید و از نشانه های اهل ایمان؛ انفاق و رسیدگی به محرومان است؛ چرا که خداوند در دل مالی که به مومنین عطا کرده سهمی هم برای محرومان قرار داده است.

این سخنران در پایان نیز اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی کرده و از کشاورزان درخواست کرد که زکات واجب مال خود را پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها