خبرهای داغ:

آتش به اختیار و اتمام حجتی سنگین!

«آتش به اختیار»، کلیدواژه سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان در ماه رمضان امسال، که بازتاب و تحلیل های زیادی را به همراه داشته است.«آتش به اختیار» نشانه حرفه ای تر بودن نیروی عمل کننده و حساسیت شرایط است یعنی آغاز مسئولیتی دقیق و اتمام حجتی سنگین.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۶۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، حجم وسیع تخریب و دلنگرانی که از سوی برخی جریانات، بعد از مطرح شدن این اصطلاح آغاز شد، نشان داد که حضرت آقا دقیقا روی پاشنه آشیل شرایط فعلی کشور، دست گذاشته اند که داد و فغان بدخواهان نظام را به دنبال داشته است.

 گویا عده ای از این که برخی وزارتخانه ها و دستگاه های مسئول، آنچنان که شایسته نظام اسلامی است، به تکلیف و وظیفه انقلابی خود عمل نمیکنند خوشحالند! و حالا که چشم تیزبین این انقلاب برای جبران این کم کاری و شاید خمودگی در جبهه خودی، به افسران جنگ نرم دستور، «آتش به اختیار» داده اند، سخت برآشفته اند!!

 یکی نیست به این جمعیت خواب رفته که گویا در طول این 38 سال از فراق امام خوبی ها، حتی یکبار نیز وصیت نامه ایشان را مرور نکرده اند حالی کند، که «آتش به اختیار» معنای همان بند میم وصیتنامه امام راحل(ه) است، آنجا که میفرمایند:«… از آزادی‌های مخرب باید جلوگیری شود. و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند…»

 اما با همه این تفاسیر، «آتش به اختیار» برای امت انقلابی به معنای وظیفه ای بزرگ و سنگین است، وظیفه ای برای شناخت صحیح، دقیق و عمیق صحنه نبرد کنونی دشمن در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای و درک اقدام درست در هر صحنه در مواجهه با هر گونه انحراف و زاویه از معیار اصلی.

 آتش به اختیار، یعنی برای پیشبرد اهداف انقلاب منتظر بخشنامه، لایحه، تبصره مجلس و دولت و فلان وزارتخانه و شورا نباشیم، چرا که برای اجرای فرامین رهبری و آنچه برای استقلال و صلاح مملکت تشخیص میدهیم، لحظه ای درنگ هم جایز نیست.

 آتش به اختیار یعنی اگر درک وزارتخانه ای از دغدغه مسایل و مشکلات فرهنگی کشور- که به تعبیر حضرت آقا خواب را از چشمان ایشان ربوده است- در حد پخش دعای فلان و بهمان قبل از افطار است، اگر من و توی انقلابی هم دیر بجنبیم، کلاه فرهنگ کشورمان پس معرکه است و میشود همین «ولنگاری فرهنگی»!!

 آتش به اختیار یعنی دیگر حجت بر جوانان انقلابی و بقیه تمام است، دیگر نگویید که در فلان جا و فلان قضیه خود حضرت آقا هستند و به وقتش دستور میدهند و تدبیر میکنند، ایشان مسئولیت را گذاشته اند بر دوش من و شما، که با غیرت انقلابی هم رصدگر باشیم و هم عمل کننده، البته درست و به جا.

 خلاصه این که «آتش به اختیار» نشانه حرفه ای تر بودن نیروی عمل کننده و حساسیت شرایط است.یعنی آغاز مسئولیتی دقیق و اتمام حجتی سنگین./طنین یاس
ارسال نظرات