خبرهای داغ:
روابط عمومی ناحیه کاشان
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت: حادثه تروريستي مجلس و مرقد امام راحل، اوج عصانيت حاميان تروريست از جمهوري اسلامي ايران را نشان مي دهد.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۴۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کاشان:، به نقل از سيد جواد ساداتي نژاد، حادثه تروريستي مجلس و مرقد امام راحل كه منجر به شهادت جمعي از هم وطنان و مراجعه كنندگان به نمايندگان مجلس شد را تسليت گفت و افزود: بعد از حضور ترامپ در عربستان و سخنان سبك سرانه وزير دفاع عربستان مبني بر اينكه جنگ را بايد به داخل ايران كشانيد، حوادث تروريستي صبح روز چهارشنبه را رقم زد.
 
وي با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكة استكبار جهاني در كوتاه مدت به دنبال خدشه دار كردن امنيت در داخل كشور ايران است، عنوان كرد: حادثه تروريستي مجلس و مرقد امام راحل، اوج عصبانيت حاميان تروريست از جمهوري اسلامي ايران را نشان مي دهد.
 
نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس، برگزاري انتخابات شكوهمند ايران اسلامي را يكي از عوامل عصبانيت حاميان تروريست دانست و اظهار داشت: برگزاري انتخابات در ايران اسلامي كه نشان از مردم سالاري در كشور ايران است آن هم در منطقه اي از جهان كه همه كشورها حكومت قبيله اي دارند، سبب عصانيت دشمن شده است.
 
ساداتي نژاد يادآور شد: از بين بردن روحيه مقاومت ملت ايران و ايجاد رعب ترس در مردم و ضربه زدن به وحدت و انسجام ملي ملت ايران يكي از اهداف حمله تروريستي تهران بود.
 
وي با اشاره به اينكه، ملت ايران در طول 40 سال عمر انقلاب ثابت كرده اند كه هرگز از توطئه هاي استكبار جهاني نهراسيده است، اظهارداشت: ملت ايران از ابتداي انقلاب اسلامي تا كنون از تروريست ضربه خورده است و اين تحركات دشمن نيز بر انسجام و وحدت ملي ما بيش از گذشته افزوده است.
 
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با محكوم كردن اين حركت مذبوحانه دشمن، گفت: حمله تروريستي در تهران آن  هم بعد از چندين سال كه داعش در منطقه جولان مي دهد و اگر ايران بعنوان يك جزيره امن و با ثبات مطرح است همه اينها براي حضورتأثيرگذار ايران در سوريه و عراق و شهادت شهداي مدافع حرم است كه ضامن امنيت ما در ايران بوده است.
 
ساداتي نژاد، يادآور شد: اگر  برخي از روي ناآگاهي شبهه مي‌كردند كه چرا ايران در عراق و سوريه است و يا اگر برخي ديگر در مورد شهداي حرم سخنان ناشايستي بر زبان آوردند، امروز بايد توبه كنند.
 
 نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس، گفت: امنيت و آرامش ما به دليل اين است كه امروز مرزهاي ما در كشورهاي عراق و سوريه تعريف شده است و شهداي مدافع حرم و مدافعان حرم، مدافعان امنيت ما و ضامن امنيت پايدار جمهوري اسلامي ايران هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها