خبرهای داغ:
آیت الله موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه اهواز:

جلادهای گروهک منافقین 17 هزار ایرانی را شهید کردند

امام جمعه اهواز گفت: نباید از نقش محرک‌های تروریسم در این جنایات که همان استکبار و ایادی‌اش در منطقه هستند، غافل شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۸۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز با اشاره به مناسبات پیش رو اظهار داشت: امام حسن(ع) راوی روایات بسیاری از پیامبر(ص) است و این روایات مورد وثوق همه مسلمانان اعم از شیعه و اهل سنت است.

وی افزود: امام حسین(ع) درس ایثار را از حضرت فاطمه(س) نقل می‌کنند در حالی که در دوره حیات حضرت فاطمه‌(س) ایشان کم سن و سال بودند اما در همان سن طفولیت به هنگام نمازهای حضرت فاطمه زهرا بیدار می‌ماند و از آن درس می‌گرفت.

امام جمعه اهواز با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر عنوان کرد: از فرصت شب‌های قدر باید به خوبی استفاده کرد و مراسمات این شب باید مانند سال‌های گذشته پرشور برگزار شود.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی را برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی موثر خواند و گفت: در دهه 60 انواع گروه‌های کمونیسم، سکولار، مجاهدین یا منافقین، اسلامگراها و ... بودند و بسیاری از این جوانان از اتفاقات آن سال‌ها بی خبر هستند.

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: نسل‌های سوم و چهارم باید بدانند که برای نوشتن مقالات باید همه تاریخ دهه 60 را بخوانند و از افراد مطلع بپرسند تا جای شهید و جلاد عوض نشود؛ حکم اعدامی که امام خمینی برای منافقین صادر کرد شرایط داشت و در این باره باید شرایط آن زمان را مطالعه کرد.

وی با اشاره به شهادت 17 هزار ایرانی به دست گروهک منافقین اظهار داشت: آنهایی که سن و سالشان زیاد است، می‌دانند در دهه 60 چه اتفاقاتی افتاد. آنهایی که نمی‌دانند هم از ما بپرسند که در ان سال‌ها چه دیدیم و بگوئیم که جلادها در آن دوره چگونه به جان مردم افتادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به وجه تشابه داعش و منافقین افزود: این کج فهمی‌ها نشان از انحراف و جهالت این افراد است ولی نباید از نقش محرک‌ها در این جنایات که همان استکبار و ایادی‌اش در منطقه هستند، غافل شد.

وی عنوان کرد: داعش از کشورهای مختلفی عضوگیری کرده و در حال جنگ در عراق و سوریه است اما با درایت سردارسلیمانی و جهاد مدافعان حرم، داعش به نابودی نزدیک شده است و در آینده‌ای نزدیک شاهد از بین رفتن آنها خواهیم بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار