امام جمعه موقت سنندج گفت: باید دشمنان بدانند که پاسداران ایران 80 میلیون نفر مردم هستند و با وجود این لشکر عظیم هیچ‌وقت تروریست‌ها نمی‌توانند به نتیجه‌ای برسند.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۷۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای راز و نیاز، تلاوت قرآن، کمک به فقرا و نیازمندان است، پس باید ازاین ماه نهایت استفاده را ببریم.
وی با اشاره به اهمیت و بزرگی ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان شرافت، کرامت و عزت و بزرگی برای امت رسوالله است.


وی با اشاره به زکات فطریه‌،گفت: برای هر نفر 5 هزار تومان تعیین شده است و  مردم می‌توانند زکات خود را تحویل کمیته امداد بدهند تا به صورت سازماندهی به دست فقرا و نیازمندانی که زیرپوشش دارند برسانند.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به حملات تروریستی تهران، عنوان کرد: همه ما مردم کردستان این حملات تروریستی را محکوم می‌کنیم و تروریست‌ها و حامیان آنها بدانند که به هیچ عنوان نمی‌توانند کوچک‌ترین تاثیری بر روی روحیه فولادین ملت ایران بگذارند.

ماموستا حسینی با یادآوری اینکه این حرکت کوردلانه دشمنان تروریست به فرموده مقام معظم رهبری یک بازی بود و هیچ گونه مشکلی نمی توانند برای امنیت ما در کشور ایجاد کند، اضافه کرد: آل سعود و عربستان ایادی آمریکا و آمریکا باید بدانند که پاسداران انقلاب و نظام در ایران 80 میلیون نفر هستند و با وجود این، حامیان تروریست به هیچ نتیجه نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مردم ایران قدردان نیروهای نظامی، انتظامی و دفاعی هستند و از مسئولان نظام انتظار داریم که با حامیان تروریسم برخورد قاطعی داشته باشند.


ارسال نظرات