مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: قطعا تکفیری ها و تروریست ها سیلی محکمی از جانب جمهوری اسلامی دخواهند خورد.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۶۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در جمع پرشور بسیجیان شهرستان سیروان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار در ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت چند تن از هموطنان ما در حادثه تروریستی تهران، خصوصا شهید علی قلی زاده که از استان ایلام به فیض شهادت نائل آمد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در دهه60 روزهای سختی را پشت سر گذاشت، علاوه بر جریانات خارجی، گروهک هایی در داخل هم قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشتند، اما انقلاب از آن آزمون سربلند بیرون آمد، و ایران اسلامی با تقدیم شهدای گرانقدری در آن برهه پیروز آن عرصه شد؛

وی افزود: حادثه تروریستی تهران در برابر آن حوادث چیزی نیست، و اینگونه حرکت ها ما را قوی تر خواهد کرد و توان ما را بالاتر خواهد برد.

شاکرمی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم امام(ره) و مجلس، افزود: این چنین حوادث کوچکی برای ما ضعف نیست، چرا که ما با توان اطلاعاتی بالا و امنیتی که داریم، این چنین حوادث و تهدیدها را تبدیل به فرصت خواهیم کرد؛ و باید دید در این موارد ضعف کجاست و در صدد ترمیم و جبران نقاط ضعف خود باشیم.

شاکرمی تصریح کرد: آنهایی که به نیروهای مسلح تاختند و سعی در تضعیف آنها داشتند، خجالت بکشند و اکنون بیایند و جوابگو باشند؛ آنهایی که نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال بردند، بیایند ببینند که دشمنان چگونه در کمین این انقلاب نشستند و می خواستند به ما ضربه بزنند، همین ها بیایند پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: قطعا تروریست ها، تکفیری ها و دشمنان، سیلی محکمی از جانب جمهوری اسلامی خواهند خورد.

وی با اشاره با الگو گیری شیخ نمر از حضرت امام گفت: شیخ نمر یک طلبه بود که با الگوگیری از امام(ره) و تربیت در حوزه علمیه و پایبندی به سیره تعلیم یافته، در مقابل حاکمیت تکفیری قرار گرفت و در این راه پای اعتقاداتش ایستاد و ذره ای هم عقب نکشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان عنوان کرد: بهترین تبیین کننده گفتمان و سیره امام(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است چرا که امام را به شیوه ای که بودند و به درستی این گفتمان را معرفی می کنند.

شاکرمی در ادامه تشریح کرد: آمریکا به دنبال مهندسی انتخابات در ایران بود و هنگامی که دید نمیتواند در میزان مشارکت مردم در انتخابات، خللی ایجاد کند، با جو سازی ها و فضا سازی ها و ایجاد ناامنی ها در سوریه، آزمایش بمب اتمی در افغانستان و کشورهای دیگر، فضایی ایجاد کرد که قصد داشت انتخابات ما تحت تاثیر آنها باشد و میزان مشارکت را پایین بیاورند و از خود ما برای ضربه به جریان انقلاب استفاده نماید؛ و هم اکنون هم به دنبال تضعیف جریان انقلاب و حزب الله هستند.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی گفت : آمریکا سایه جنگ را به خیابان های ما کشانده است و قصد دارد با گرفتن عفاف این جنگ را به نفع خود پیش ببرد، چراکه یکی از افسران آمریکایی گفته است که اگر توانستیم چادرها را از زنان ایران بگیریم براندازی انقلاب اسلامی چیزی عادی خواهد بود.

ارسال نظرات