نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: عدم موفقیت این تروریست‌ها که به لطف خدا محقق شد باعث شد تا آبروی مدعیان دروغین دموکراسی و مبارزه با تروریسم در دنیا برود و ملت ما آگاه‌تر، هوشیارتر و مراقب‌تر آماده فداکاری بیشتر است.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۰۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از سیره اهل بیت(ع) گفت: قرآن کریم دستورالعمل و برنامه‌ای است که اگر براساس آن عمل کنیم بی شک سعادت دنیا و آخرت را کسب خواهیم کرد. ماه رمان فرصتی برای خودسازی و بهره‌گیری از لحظه لحظه آن برای کسب معرفت است.

وی افزود: صله ارحام، احسان و رعایت حقوق همسایگان با حفظ کرامت انسانی از دیگر مسائلی است که باید در این ماه مورد توجه قرار گیرد؛ باید تلاش شود شخصیت معنوی افراد را حفظ کنیم.

شخصیت معنوی ملت ایران در انتخابات دچار آسیب شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید شخصیت خود و بالاتر از آن شخصیت جامعه را حفظ کنیم، متاسفانه شخصیت معنوی جامعه ایران در انتخابات خیلی آسیب دید. اعتماد عمومی و اعتماد به یکدیگر واجب است سلب اعتماد ظلم بزرگی به جامعه و حق الناس است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اقامه نماز اول وقت گفت: حقوق نماز اول وقت با آداب درست را باید مورد توجه قرار دهیم؛ در این ماه رمضان فرصتی حاصل شده که اجازه ندهیم قداست و عظمت نماز آسیب ببیند.

وی احسان و نیکوکاری، دستگیری از نیازمندان و همسایگان را از دیگر توصیه‌های اهل بیت(ع) و خداوند متعال برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم که به وظیفه خود در قابل همسایگان‌مان از جمله مردم مظلوم یمن که در حال حضار در شرایط بدی هم به سر می برند کمک کنیم، از اسراف و ریخت و پاش دوری کنیم تا بتوانیم قدم‌های خیر بلندی برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به شعار سال که «اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده اشاره کرد و گفت: ما کشوری با ظرفیت‌های فراوان داریم و باید برای بهره‌گیری از این منابع مدیریت و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا بتوانیم مشکلات اقتصادی جامعه را مرتفع سازیم.

مطالبات مردم در مجلس و دولت به جد پیگیری شود

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه تحقق اقتصادمقاومتی نیازمند همت بلند و کار و تلاش است، گفت: امیدواریم مطالبات مردم در مجلس و دولت به جد پیگیری شود و دولت دوازدهم و شوراهای اسلامی برنامه جدی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه ارائه دهند و برای جوانان فرصت اشتغال فراهم سازند تا زمینه توانمندسازی جامعه فراهم شود.

وی افزود: اسلام به دنبال گداپروری نیست بلکه به دنبال عزت و سربلندی انسان‌ها است، نمی‌خواهد انسان‌ها دست‌شان زیر ساطور قدرت‌ها باشد، بلکه در خدمت خود باشند.

اقتصادمقاومتی با شعار محقق نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه تحقق اقتصادمقاومتی با شعار محقق نمی‌شودف گفت: اکنون انتخابات به پاین رسیده و شعار کافی است باید وارد میدان عمل شد و برای رونق بخشیدن به چرخ تولید واحدهای صنعتی را سامان بخشید. متاسفانه در استان واحدهای تولیدی نظیر هپکو و آونگان تعطیل شده‌اند و هر روز به خاطر مشکلات موجود یکی از صنایع استان دچار رکود می‌شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: مسئولین استانی و کشوری این مسائل را تدبیر کنند و بانک‌ها هم همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات بانک آرمان و کاسپین گفت: مردم باید هوشیار باشند و اموال خود را نزد هر بانکی به سپرده نگذارند، همه مردم دستگاه‌ قضایی و نظام بانکی، دستگاه‌های اطلاعاتی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه نیز باید هوشیارتر عمل کنند. متاسفانه با وعده و وعیدهایی که به مردم در پرداخت سودهای ۲۸ درصدی داده شده آنان را بیچاره و آواره کرده‌اند.

اقتصادمقاومتی برنامه و نقشه راه است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اقتصادمقاومتی را برنامه و نقشه راه دانست و گفت: همه باید برای تحقق اقتصادمقاومتی تلاش کنیم، در این زمینه هم یکی از الزامات اصلاح امور مالی و اقتصادی است یعنی مبارزه با فساد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال حضرت امام راحل در جمع عزاداران و در روز ۱۶ خردادماه در جمع دانشجویان بیانات نورانی و حکیمانه‌ای را مطرح کردند که بسیار راهگشا است.

وی افزود:سخنان مقام معظم رهبری مبتنی بر آموزه‌های دینی و چند اصل مهم که به حضرت امام خمینی(ره)، خط امام و مبارزه با استکبار و صهیونیسم و انقلاب بودن و انقلابی ماندن بازمی‌گردد را باید سرلوحه کار قرار دهیم.

مردم‌سالاری دینی، ولایت فقیه و عزت و شرف اسلامی میراث ماندگار حضرت امام(ره)

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قانون اساسی، ولایت فقیه، مردم سالاری دینی، عزت و شرف اسلامی از جمله میراث‌ ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است که باید این میراث را قدر بدانیم.

دانشگاه‌های ما باید تربیت کننده نسلی باشد که پاسدار خون شهداست

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگر سخنان خود از دانشگاه‌ها به عنوان پایگاه مهم علم و دانش و کسب معرفت، کانون تولید علم و دانش، معرفت و تربیت اساتید برجسته و برگزیده با جهت‌گیری روشن در خدمت به اسلام و امام و انقلاب نام برد و گفت: این جهت گیری بسیار مهم است وگرنه دانشگاه در دنیا بسیار است چراکه ما دانشگاه اسرائیلی، آمریکایی و آل‌سعودی نمی‌خواهیم بلکه دانشگاهی می‌خواهیم که دانشجو و دانشمند و دانشگاهی‌اش بهترین خدمتگزار اسلام، ایران اسلامی و انقلاب اسلامی، پاسدار خون مقدس شهدا و پاسدار خط امامت و ولایت باشد.

گروهک‌های تکفیری و وهابی بویی از آموزه‌های اسلام نبرده‌اند

وی به حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد 17 شهید مظلوم این حادثه تروریستی گفت: در این حادثه آنچه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد این است که همه ما بایستی دشمنان خود را بار دیگر دقیق‌تر بشناسیم و بدانیم با چه انسان‌های بی‌شخصیت و بی‌هویت، ترسو و ضد اسلامی مواجه هستیم که برای رسیدن به اهداف خود بویی از آموزه‌های اسلام نبرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: وهابیت تکفیری خشونت طلب، وحشی و همدست با اسرائیل و آمریکا جواب خدا و پیغمبر اسلام(ص) را چه می‌دهد؟ اینان جواب جامعه اسلامی و بیش از ۷ میلیارد جمعیت کره زمین را چه می‌دهند؟ این جنایتکاران دست به دست یکدیگر می‌دهند و ایران را به عنوان تروریست متهم می‌کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه در این حادثه لطف خدا را شاهد بودیم، گفت: این احمق‌های خبیث جنایتکار به کاه‌دان زدند، در حرم مطهر حضرت امام(ره) یک مامور فضای سبز و در مجلس هم مردم بی گناه را شهید کردند این هنر نیست، این اقدامات جنون‌آمیزیترین جنایات علیه بشر است.

وی افزود: سردمداران و دولتمردان آمریکایی و آل‌سعود به بهانه‌های مختلف ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند آن هم ایرانی را که خود قربانی ترور است و در دهه ۶۰ بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه کشور به دست کوردلان منافق به شهادت رسیدند.

حادثه تروریستی تهران از اراده و اقتدار ملت ایران کم نکرد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: سنای آمریکا تحریم‌ها را علیه ملت ایران تمدید می‌کند و باز هم با وقوع این جنایت به جای محکوم کردن جنایتکاران، جمهوری اسلامی ایران را متهم می‌کنند، خاک بر سر مزدوران و سرسپردگان آمریکا. تجربیاتی که ملت ایران از دهه ۶۰ به دست آورده است باعث تقویت اراده، اقتدار و هوشیاری بیشتر ملت ما و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی در برابر توطئه‌ها می‌شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: عدم موفقیت این تروریست‌ها که به لطف خدا محقق شد باعث شد تا آبروی مدعیان دروغین دموکراسی و مبارزه با تروریسم در دنیا برود و ملت ما اگاه‌تر، هوشیارتر و مراقب‌تر آماده فداکاری بیشتر است.

وی به تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با تلاش بی‌وقفه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور ده‌ها گروه و تیم تروریستی دستگیر و در نطفه خفه شده‌اند که اخرین نمونه ان را که همه شاهد بودیم همین حادثه تروریستی تهران بود که سرکرده این جنایتکاران را در کرمانشاه به هلاکت رساندند.

اقدامات تروریستی تهران؛ جبران شکست‌های داعش در دیگر سرزمین‌های اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی و جنایتکاران تصور می‌کنند شکست‌های خود را در موصل، حلب و غیره می‌توانند با چنین حملات تروریستی در جمهوری اسلامی ایران جبران کنند ولی همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این‌گونه اقدامات جاهلانه و احمقانه در مقابل ملت بزرگ ایران در حد ترقه بازی و به یک جوک بیشتر شباهت دارد تا یک انهدام نظامی و امنیتی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات