مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران گفت: پنج نفر از اعضای کاروان اعزامی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان به مسابقات جهانی به دلیل عدم ویزا از سوی کشور کانادا از دیگر ملی‌پوشان جا ماندند.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۶۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

ب گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسعود فلاح اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان ایران توانست با درخشش در مسابقات آسیایی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند که این دوره از مسابقات جهانی در کشور کانادا برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه کاروان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان طی روزهای گذشته با گذراندن آخرین اردوی متصل به مسابقات ایران را به مقصد کشور کانادا ترک کرد، افزود: پنج نفر از اعضای این کاروان اعزامی به دلیل عدم صدور روادید از سوی کشور کانادا از دیگر ملی‌پوشان جا ماندند و نتوانستند به این مسابقات اعزام شوند.

مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان که خود یکی از افراد جا مانده از کاروان اعزامی تیم ملی است، تصریح کرد: علاوه بر من به عنوان مربی، روادید مهدی مظلوم به عنوان بازیکن، صفارزاده به عنوان همراه تیم، حسن‌زاده به عنوان سرپرست و قاضی مسیرسعید به عنوان خبرنگار تیم ملی از سوی دولت کانادا صادر نشد.

این مسؤول بیان کرد: وضعیت روحی و روانی بازیکنان ملی‌پوش برای مسابقات جهانی به میزبانی تورنتو کشور کانادا بسیار خوب است و بازیکنان پس از گذراندن اردوهای مختلف با آمادگی کامل راهی مسابقات شدند.

فلاح با اشاره به کسب سهیمه جوانان ایران اسلامی در مسابقات قهرمانی بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و اقیانوسیه که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، ادامه داد: ایران در این مسابقات با کشورهای ترکیه، کانادا، برزیل، ایتالیا و استرالیا هم‌گروه است.

وی با اعلام اینکه روادید 10 بازیکن برای حضور در این مسابقات جهانی آماده شده است، گفت: برای عدم صدور روادید پنج عضو کاروان تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران هیچ دلیلی اعلام نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها