لزوم توجه به مسائل پرورشی و شخصیتی دانش‌آموزان در مدارس

مدیر آموزش و پرورش بابلسر گفت: نظام آموزشی باید روز به روز به استانداردهای روز نزدیک شود و مسائل پرورشی و شخصیتی دانش‌آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۴۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمدرضا مهاجری‌نژاد در جلسه گردهمایی معاونان آموزشی، مشاوران و کارشناسان آموزش محور دو در این شهرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش بابلسر در سال گذشته با اتکا به توانمندی داخل مجموعه با یک کار گروهی مشکلات هدایت تحصیلی را به حداقل رسانید و با کمترین آسیب در این زمینه مواجه بود.

وی با بیان اینکه هدایت تحصیلی یک کار مستمر و تدریجی است، تصریح کرد: باید در طول سال تحصیلی با وجود امکانات خارج مدرسه‌ای و درون مدرسه‌ای، هدایت تحصیلی انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر با بیان اینکه امروز سیاست دولت در آموزش و پرورش مهارتی کردن دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید در آینده هم مشکل اشتغال نداشته و هم مهارت‌های لازم جهت انجام کار را داشته باشند. 

این مسؤول به نقش مدیران در بهبود وضعیت آموزشی مدارس اشاره کرد و افزود: یک مدیر باید بتواند در مدرسه خود برای دانش‌آموزان تدریس، تصویر، مباحثه و احساس خوب ایجاد کند.

مهاجری‌نژاد در پایان با اشاره به اهمیت نقش تربیت در آموزش و پرورش گفت: علاوه بر اینکه نظام آموزشی ما باید روز به روز به استانداردهای روز نزدیک شود، مسائل پرورشی و شخصیتی دانش‌آموزان باید مورد توجه قرار گیرد و باید برای تربیت درونی و خودسازی این قشر آینده‌ساز کشور برنامه‌ریزی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها