شهردار قائم‌شهر گفت: اقدام تروریستی در حرم مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی سند محکم دیگری از دشمنی مزدوران و اربابان آنان است که آرامش ملت صلح‌جو و مسلمان ایران را برنمی‌تابند و این خیال باطلی است که برای سست‌ کردن امنیت ملی و میهنی ایران عزیز در سر می‌پرورانند.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۴۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران و به نقل از روابط عمومی شهرداری قائم شهر، رضا رحیمی شهردار این شهر در پی حادثه تروریستی مجلس و حرم امام(ره) پیامی چنین صادر کرد.

اقدام تروریستی در حرم مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی سند محکم دیگری از دشمنی مزدوران و اربابان آنان است که آرامش ملت صلح‌جو و مسلمان ایران را برنمی‌تابند و این خیال باطلی است که برای سست‌ کردن امنیت ملی و میهنی ایران عزیز در سر می‌پرورانند.

طبق فرمایش امام خامنه‌ای ملت ایران در حال حرکت و پیشروی است و این اقدامات اینچنینی در اراده مردم هیچ تأثیری نخواهد گذاشت و این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده مردم و مسؤولان ایران اثری بگذارند و البته خود این حوادث نشان داد چنانچه  جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی فتنه‌هاست ایستادگی نمی‌کرد تا به حال گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم.

اینجانب به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این حوادث تروریستی از دست داده‌اند تسلیت می‌گویم و برای آن شهیدان مظلوم علو درجات، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل را مسألت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها