نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزار تنفر مردم از تروریست‌ها و عوامل ایجاد عملیات تروریستی روز گذشته در تهران، گفت: اقدامات تروریستی اخیر توسط اجانب باعث رسوایی بیشتر آنها و حامیان آشکار و نهان‌شان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۳۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به اقدامات تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی تاکنون با دشمنی‌های بیشمار دشمنان و بدخواهان روبرو بوده است.

وی با اعلام اینکه امروزه شاهد اوج عزتمندی و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف هستیم، افزود: هم‌اکنون نیز بدخواهان و استکبارگران علیه ایران اسلامی ساکت ننشسته و با توطئه‎های فراوان قصد تهدید و از بین بردن نظام را دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات عقیم تروریستی مجلس که روز گذشته انجام شد در محدوده مراجعات مردمی با نمایندگان خانه دولت و دیدار با مسؤولان انجام شد، تصریح کرد: این عملیات تروریستی منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن افراد زیادی شد که بیگناه و روزه‌دار در ماه خداوند بودند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه نیروی قدرتمند حفاظت سپاه پاسداران و یگان‌های انتظامی با اقتدار مقابل تروریست‌ها ظاهر شده و آنها را به دَرَک واصل کردند، بیان کرد: درایت و تیزهوشی تیم حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی باعث شد تا این افراد کوردل و معاند نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و از ورود به ساختمان پارلمان و جلسات رسمی نمایندگان مجلس باز مانند.

یوسفیان‌ملا ادامه داد: اقتدار عوامل حفاظت و امنیت مجلس باعث شد تا در طول مدت درگیری در روند جلسه علنی مجلس اختلالی وارد نشود و جلسات به صورت طبیعی و طبق معمول به روند خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه تروریستی 12 تن از مردم مراجعه‌کننده به مجلس و کارکنان خانه ملت به شهادت رسیدند، بیان کرد: تعداد 42 نفر هم در این حادثه زخمی و مجروح شدند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در محوطه حرم مطهر امام راحل نیز اقدام تروریستی دیگر صبح روز گذشته اتفاق افتاد، یادآور شد: این حادثه تروریستی انتحاری بوده و فرد تروریست به هلاکت رسید.

یوسفیان‌ملا گفت: اقدامات تروریستی اجانب باعث رسوایی بیشتر آنها و حامیان آشکار و نهان‌شان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها