مدیر کمیته امداد محلات گفت: کمیته امداد شهرستان محلات تعداد 435 کودک مشمول طرح محسنین و 69 یتیم را تحت حمایت دارد که این تعداد از حمایت 875 حامی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۰۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی مدیر کمیته امداد شهرستان محلات، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای کمک به محرومان و دستگیری نیازمندان دانست و گفت: خیران محلاتی مبلغ 700 میلیون ریال برای تهیه سبد کالای ماه مبارک رمضان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کردند که این تعداد سبد غذایی در بین یک‌هزار خانوار تحت پوشش توزیع خواهد شد.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان محلات تعداد 435 کودک مشمول طرح محسنین و 69 یتیم را تحت حمایت دارد که این تعداد از حمایت 875 حامی برخوردار هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات تصریح کرد: حامیان طرح اکرام «ایتام» و طرح «محسنین» علاوه بر پرداخت کمک در هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز هستند و به صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات اقدام می کنند.

رجبی ادامه داد: امید است با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان کودکان نیازمند از حمایت پر مهر خیران بهره مند شوند.

وی افزود: در طرح «اکرام» حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند و طرح «محسنین» مرتبط با خانواده‌های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوانی بوده و رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شأن و بنیان خانواده‌های نیازمند است.

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده به منظور دیدار خیران با خانواده‌های تحت حمایت، دو نفر از خیران با سه خانواده تحت حمات دیدار و به هر خانواده دو میلیون ریال به صورت نقدی و یک میلیون و 500 هزار ریال در قالب سبد کالا اهدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات