فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: تفکر و اندیشه یک ملت محدود به یک منطقه جغرافیایی نیست، و اندیشه و تفکر پاسداری و بسیجی نیز یک تفکر جهانی است.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۰۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نشست صمیمانه فرماندهان پایگاه مقاومت به همراه مدیران بسیج شهرستان دلیجان عصر روز چهارشنبه در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در این نشست وظیفه فرماندهان و مدیران بسیج را در شرایط کنونی بسی دشوار دانست و گفت: وظیفه بسیجیان و تمامی آحاد جامعه در شرایط حساس کنونی مقابله با هجمه‌های همه جانبه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی استکبار جهانی علیه ملت ایران است.

وی استفاده از تمامی ظرفیت‌های جامعه را برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان لازم و ضروری دانست و افزود: بصیرت‌افزایی مؤثرترین ابزار برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است و در این زمینه نیز مسئولیت سنگینی بر عهده بسیجیان قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: حلقه‌های صالحین قدرت و ظرفیت بالایی در بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی و روشنگری جامعه دارند که باید از این ظرفیت‌ به نحو احسن استفاده شود.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، از این ماه به عنوان فرصت مغتنمی در راستای گسترش بیش از پیش امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ قرآنی نام برد و گفت: این ماه مبارک بستر ارزشمندی برای احیای ارزش‌های معنوی به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکر و اندیشه یک ملت محدود به یک منطقه جغرافیایی نیست، و اندیشه و تفکر پاسداری و بسیجی نیز یک تفکر جهانی است.

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان به بیان تجربیات و نظرات خود در رابطه با مسائل فرهنگی پرداختند و مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و پس از ضیافت افطار به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات