مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) خبر داد

برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در جوار بقعه متبرک امامزاده محمد عابد(ع) اراک

مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) از برگزاری جشن میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) با حضور پرشور زائرین و محبان اهل بیت(ع)در آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۸۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبداله حسینخانی مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع)، ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) جشن با شکوهی در بارگاه قدسی امامزاده محمد عابد(ع) با حضور پرشور زائرین جمعه شب ساعت 22 برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که بقای متبرکه بابد به فضای فرهنگی تبدیل شوند یکی از اولویت‌های مهم امامزاده محمد عابد(ع)، ارائه برنامه‌های فرهنگی مناسب و اثرگزار در مناسبت‌های مختلف برای زائرین است.

مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) تصریح کرد: باتوجه به اینکه بقای متبرکه همواره پذیرای زائرین بسیاری هستند و در ماه‌های معنوی از جمله ماه مبارک رمضان بقای متبرکه خلوتگه راز و نیاز روزه‌داران و مومنان بسیاری می‌شود لذا برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده که یکی از برنامه‌های برجسته این ایام برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) و مراسم لیالی قدر است که هرساله در این آستان مقدس با حضور پرشور روزه‌داران و زائران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینخانی با اشاره برپایی «خیمه‌های معرفت» در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) مشهد میقان اراک گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اثرگذار در بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی «خیمه‌های معرفتی» است که با استقرار روحانیون پاسخگوی مسائل شرعی زائرین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امامزاده محمدعابد(ع) در حال ساخت و مرمت است و تکمیل آن نیز با مشارکت مردم و خیرین ممکن خواهد بود، از زائرین و مردم نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با کمک‌های نقدی یا کالایی از قبیل مصالح نسبت به تکمیل شدن این آستان مقدس ما را یاری نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار