دبیر مجمع عالی بسیجیان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: گفتمان‌سازی حول محور منویات مقام‌معظم رهبری در بین اقشار بسیج و عموم جامعه از اهداف مجمع عالی بسیجیان است.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۶۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی دبیر مجمع عالی بسیجیان سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه عصر روز پنجشنبه 18 خردادماه نهمین جلسه مجمع عالی بسیجیان سپاه روح‌الله با حضور نخبگان و و مسئولان شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه طرح «افزایش سواد رسانه‌ای» به شکل گزارشی ارائه شد ولی اینکه بخواهیم طرحی که بخواهد مرود بحث قرار بگیرد و مصوب شود نداریم بلکه انتخاب هیئت رئیسه جدید است که بایستی به مدت دو سال براساس اساسنامه مجمع را هدایت کنند.

دبیر مجمع عالی بسیجیان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اهداف اصلی مجامع بسیج ایجاد دیدگاه مشترک و وحدت نظر بین عموم بسیجیان در زمینه مسائل اصلی کشور و نظام و موضوعات درون سازمانی بسیج است.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی با اشاره به دیگر اهداف مجمع بسیج گفت: گفتمان‌سازی حول محور منویات مقام‌معظم رهبری در بین اقشار بسیج و عموم جامعه، ترویج ارزش‌ها و اصول حاکم بر نظام و جامعه اسلامی و کمک به تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، کمک به تحقق مراحل پنج گانه برای رسیدن به تمدن اسلامی با مطالبه‌گری و ارائه راهکار برای رفع مشکلات موجود در سطح جامعه است.

وی افزود: در مدت فعالیت هیئت رئیسه مجمع بسیج کنونی تعداد 11 طرح مطرح شده است که از جمله آن‌ها «افزایش سواد رسانه‌ای» مطرح شد که بخشی از آن برای استفاده در قالب بسیج تبدیل به برنامه و بخش متون و تدوین منابع آموزشی آن اجرا شده است که امسال اولین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای را در سطح بسیج تا سطح حوزه‌های مقاومت در استان شاهد خواهیم بود.

دبیر مجمع عالی بسیجیان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: طرح «خانه خوبان» به منظور تحکیم بنیان خانواده به منظور پیشگیری از طلاق توسط کارگروه زنان و خانواده مجمع ارائه و مصوب شد که سال گذشته کتب این طرح تهیه انجام و آموزش و تربیت مربیان در سرفصل‌های مختلف صورت گرفت و امسال نیز به مرحله اجرا خواهد آمد چراکه به شکل پایلوت در یکی از پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا و موفقیت آمیز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات