بمناسبت سالروز بمباران هوایی شهر ارکواز در تاریخ 64/3/17 توسط رژیم بعثی، یادواره شهدای این بمباران هوایی در حسینیه سیدالشهداء محله ورکبود برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۱۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بمناسبت سالروز بمباران هوایی شهر ارکواز در تاریخ 64/3/17 توسط رژیم بعثی، یادواره شهدای این بمباران هوایی در حسینیه سیدالشهداء محله ورکبود برگزارشد.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان ایلام در این یادواره گفت: انقلاب اسلامی به برکت ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگانف شهدا و جانبازان، مسیر خود را در راه آرمانهای امام و شهدا پیش می برد.

وی اظهار کرد: در بمباران هوایی سال 64 ، 72 انسان بی گناه بدون هیچ مقاومت و آمادگی در برابر هجمه ناجوانمردانه دشمن به شهادت رسیدند.

رستمیان افزود: رژیم بعثی این جنایت وحشتناک را رقم زد اما مقاومت مردم ایران خصوصا مردم ملکشاهی زیبا بود و ملت ما همچنان ایستاده اند.

مدیرکل بنیادشهید استان ایلام گفت: برای تداوم راه شهیدان و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید جریان فرهنگی و مقابله با ظلم و جور در این مسیر گام بر داریم.

وی تصریح کرد: در قرآن کریم 72 بار از شهید و شهادت نام برده شده است، بالاتر از هر نیکوکاری، نیکوکاری است تا وقتی که انسان در راه خدا شهید شود.

رستمیان یادآور شد: نتیجه مجاهدت و از خودگذشتگی ملت، پیشرفت انقلاب و امنیت و آرامش در جامعه و اقتدار ایران اسلامی در جهان است و وظیفه ما این است که در مقابل جامعه ایثارگران سر تعظیم فرود بیاوریم.

"سیدعبدالله امینی"؛ امام جمعه ملکشاهی در این مراسم گفت: شهادت در راه خدا چنان عزیز است که امام نیز آرزو می کند با شهدا محشور شود.

وی اظهار کرد: در کشور ما چهار هزار پست مدیریتی وجود دارد که برای هر پست حدود 70 نفر شهید شده اند.

امینی افزود: مقام معظم رهبری نفس که می کشد، نفس ایشان اجر یک شهید را دارد اما ایشان وقتی یاد شهدا می افتد گریه می کنند.

امام جمعه ملکشاهی گفت: بزرگترین عبادت گرامی داشت یاد وخاطره شهدا است.

ارسال نظرات