سید احسن علوی تاکید کرد: اقداماتی این چنین بزدلانە، وحدت و همگرایی اقشار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را از هم نخواهد گسست.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۲۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید احسن علوی، نمایندە سنندج، دیواندرە و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی، اقدامات تروریستی مزدوران تکفیری در تهران را محکوم کرد.


سید احسن علوی در این پیام، ضمن ابراز همدردی با خانوادە قربانیان دو  حادثە دردناک روز چهارشنبە  17خرداد، تاکید کرد :  اقداماتی این چنین بزدلانە، وحدت و همگرایی اقشار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را از هم نخواهد گسست.


متن پیام نمایندە کردستان بدین شرح منتشر شدە است؛


بسمە تعالی


اقدامات تروریستان بزدل و خفاشان کور، در جوار حرم مطهر امام خمینی (رە) و در خانە ملت، نشان از تلاش دشمنان انقلاب و اسلام برای رسیدن بە اهداف پلید آنها برای ضربە زدن بە هویت انقلابی و اسلامی ایران دارد.


دشمنان حاسدی کە امنیت ایران اسلامی را در دل منطقە پر آشوب خاورمیانە بر نمی تابند؛ این بار هم با طرح ریزی و اقدامی ناشیانە، در صدد ایجاد ناامنی در خاک میهن عزیزمان بر آمدن، غافل از اینکە ملت بیدار ایران و نیروهای جان برکف انقلاب، اجازە هیچ ماجراجویی و تجاوزی را بە مزدوران و عناصر رژیم غاصب صهیونیست نخواهند داد.


برای ملت ما آشکار است 
کە از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون، دشمنان ملت در تلاش اند؛ صف منسجم و یکپارچە ملت ایران اسلامی را درهم بشکنند تا بتوانند بر این کشور، مسلط شوند. اما درسی کە امروز نیروهای غیور و باشرف امنیتی، انتظامی و نظامی ایران اسلامی بە تروریستهای متجاوز دادند برای همیشە در ذهن اربابان و حامیان تروریسم جهانی خواهد ماند.


ملت ایران، امروز بە گوش همە جهان رساندند کە با هر قومیتی اعم از فارس، کُرد ، بلوچ، آذری، عرب و .... با هر نوع گرایش سیاسی- مذهبی با هر نژاد، رنگ و زبانی، همچنان پیرو آرمان های انقلاب اسلامی هستند و در خط رهبری، منسجم و یکپارچە می مانند و اجازە تجاوز بە هیچ رذلی نخواهند داد.


همچنین بە عنوان نمایندە مردم در مجلس شواری اسلامی از مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران، برای عوامل و عناصر مرتبط با این حوداث، کە منجر بە شهادت و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان روزەدارمان شد. درخواست اشد مجازات را دارم.

 

سید احسن علوی
نمایندە مردم شریف سنندج، دیواندرە و کامیاران
در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات