علمای اهل سنت کردستان حادثه تروریستی تهران را محکوم کردند

جمعی از علما و روحانیون اهل سنت استان کردستان با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در تهران، ضمن محکوم کردن این اقدامات کورکورانه خواستار برخورد قاطع با مسببن این واقع تلخ در کشور شدند.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۱۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شامگاه چهارشنبه جمعی از علما و روحانیون اهل سنت کردستانی با آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کردند.

 

در جریان برگزاری این نشست که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد، شماری از روحانیون حاضر در این نشست به بیان دیدگاه های خود در حوزه های مختلف از جمله حادثه تروریستی امروز تهران پرداختند.

 

همچنین آنها در سخنان خود با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در تهران، ضمن محکوم کردن این اقدامات کورکورانه خواستار برخورد قاطع با مسببن این واقع تلخ در کشور شدند.

 

آنها در سخنان خود با اشاره به اینکه این گونه حرکت ها ضد اسلام و مسلمین و اهل تسنن هیچگاه جوای خون ریزی و برادر کشی نیست و به همین دلیل این حرکت از جانب ما محکوم است.

 

ماموستا ملا اقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج نیز در این دیدار در سخنانی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در تهران گفت: امنیت مهمترین نعمت برای ماست و بدون شک با هوشیاری نیروهای امنیتی در کشور با این گونه حرکت های ضد بشری با قاطعیت برخورد می شود.

 

در این نشست آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در سخنانی با اشاره به امنیت پایدار در ایران اسلامی به اهمیت و برکات ارزشمند ماه مبارک رمضان و لزوم بهره مندی از آن تاکید کرد.

 

ارسال نظرات