خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در جمع خانواده های فرماندهان پایگاه های هریس با اشاره به حرکت نرم و آرام، در عین حال بسیار خطرناک دشمن در تار و پود جامعه، تصویب و اجرای سند ننگین 2030 را نمونه بارز آن دانست.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۰۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی با اشاره به تاثیرات سوء شبکه های اجتماعی و ماهواره گفت: بی هویت و بی خاصیت کردن جوانان، هدف قرار دادن کانون گرم خانواده، ایجاد سردی در عواطف و حمله به واژه مقدس مادر از جمله اهداف اصلی این شبکه هاست که به شیوه های کاملا حرفه به خورد افراد جامعه ما داده می شود.
وی با اشاره به تصویب و اجرای سند 2030 و محتوای آن اظهار داشت: متاسفانه با وجود تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر عیب ها و تناقضات این سند، برخی از عناصر داخلی جاهلانه یا عامدانه در پی تصویب و اجرای این سند ننگین در نظام آموزشی کشور بودند که نتیجه ای جز لگدمال کردن حیا، ناموس و حذف نمادهای غیرت و ایثار از کتب درسی ما را نداشت .
ملکی افزود: امروز وظیفه خطیر شما فرماندهان پایگاه، هوشیاری و گوش به فرمان ولی امر بودن و یارگیری از بین جوانان مستعد جامعه و جذب حداکثری است که باید از ظرفیت عظیم مساجد و روحانیت برای مراقبت از دین و حریم مقدس خانواده استفاده موثر کرد.

ارسال نظرات