4هزارو 319 پروژه در سال 95 اجرا شد و 6 هزارو 921 پروژه عمرانی خدمات رسانی به مناطق محروم استان در سال 96 اجرا خواهد شد که 5 هزار نفر شغل پیش بینی می شود
کد خبر: ۸۸۷۰۱۹۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان ، سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی اظهار کرد: در بحث عمران روستایی شامل جاده، آبرسانی، مدرسه، خانه بهداشت، مسجد و در بحث کشاورزی طرح 33 هکتار آبرسانی زمینهای کشاورزی در سیستان، لوتک و سراوان می باشد که 5 هزار هکتار آن به زودی در اختیار کشاورزان قرار داده می شود.
وی افزود: کارگاه های صنایع دستی، درب و پنجره و پرورش ماهی تماما بصورت بلاعوض در اختیار مردم قرار می گیرد و در طرح و برنامه های پیش بینی شده در سال 96، 5 هزار نفر اشتغالزایی انجام خواهد شد.
فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: 821 پروزه آبرسانی برای روستاهای مکران جنوب استان پیش بینی شده است و تفاهم نامه ای بین دولت و سپاه در این خصوص بسته شده که با تزریق مالی شروع به کار می شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 96 حرکت انقلابی، جهادی قوی تری نسبت به سال قبل برای کمک رسانی به روستاهای استان انجام شود تا زمینه توسعه و پیشرفت برای هم استانی ای عزیز مساعدتر باشد.
ارسال نظرات