به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۵۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان و با اجرای برنامه قرآنی قاری ممتاز کشوری استاد حاج محمدامین بهادری در حسینیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان برگزار شد.

در ابتدای این محفل، رسول امیرخانی از قاریان تیپ ضمن عرض خیر مقدم و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مدعوین به تلاوت سوره حمد به صورت همخوانی پرداخت .

در ادامه پاسدار شیرافکن از قاریان برتر تیپ به اجرای تلاوت قرآن پرداخت و از برنامه¬های جالب این محفل اجرای برنامه تواشیح و برگزاری مسابقه حضوری با موضوع سئوالات قرآنی در بین برادران پاسدار و سرباز و اهدای جوایز به نفرات برتر بود و در پایان این محفل قرآنی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده بود قاری ممتاز کشوری استاد محمدامین بهادری با صوت دلنشین خود به تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم پرداخت که با استقبال و تشویق کارکنان همراه بود .

لازم به همزمان با اجرای این برنامه قرآنی در تیپ همزمان چندین محفل دیگر در منطقه ماموریتی سردشت در پایگاههای تابعه تیپ برگزار گردید .

ارسال نظرات