مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع مردم روزه دار هادیشهر جنوبی در مسجد امام رضا(ع) ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران گفت: حمله تروریستی فریب‌خوردگان استکبار جهانی به مرقد حضرت امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی نشان از عصبانیت و خشم این فرومایگان در مقابل اراده و اتحاد ملّت ایران دارد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۵۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با تاکید بر اینکه اقدامات این نیروهای شیطانی، راه به جایی نخواهد برد، افزود: آن ها روزی در موصل اعلام خلافت کردند ولی اکنون موصل در حال پاکسازی است و آن ها به دنبال مناطق امن برای فرار هستند و مردم ما امنیت ملی و جغرافیای خود را به بهترین نحو حفظ خواهند کرد و توان و اقتدار نظام اسلامی فراتر از این هاست.

وی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد این حادثه تروریستی اشاره و بیان کرد: معظم له فرمودند؛ ملت ایران دارد حرکت می کند و این ترقه بازی ها، در اراده مردم هیچ تاثیری نخواهد گذاشت، این ها کوچکتر از آن هستند که بتوانند در اراده ملت ایران و مسئولان کشور اثری بگذارند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه باید در دلمان حب شهادت داشته باشیم، اظهار کرد: کشورهای بزرگ ممکن است با ما مخالفت داشته باشند، ولی جرأت تعرض به کشورمان را ندارند، چون می‌دانند روحیه جهاد در ملت ما وجود دارد و می‌دانند نظام اسلامی چون تربیت اسلامی دارد و مکتب امام حسین(ع) ملت ما را تربیت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان تاکید کرد: بزرگترین وظیفه مردم و مسئولان در نظام اسلامی این است که راه شهدا را ادامه دهند و روز به روز بر روحیه شهادت طلبی خود بیفزایند چرا که همین روحیه حامی ولایت فقیه و رهبری و ادامه دهنده راه امام امت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها