معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان:
شهریه مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان 10 درصد افزایش یافت و میزان شهریه مهدهای کودک به نسبت درجه بندی یک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره متغیر است.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۴۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با اشاره به افزایش 10 درصدی شهریه مهدهای کودک در زنجان گفت: این افزایش شهریه شامل نگهداری بصورت تمام وقت و پاره وقت ، وعده های غذایی صبحانه ، ناهار و میان وعده و همچنین ساعات اضافی با تفکیک مهدهای کودک است که با آخرین درجه مکتسبه در ارزیابی اعلام گردیده اند.

سلمان حسینی افزود: شهریه ابلاغی همراه با فرم قرارداد فی مابین اولیا کودکان با مهد کودک و در راستای حمایت از والدین و مهدهای کودک و اطلاع طرفین از تعهدات و خدمات تنظیم شده و به تایید دفتر حقوقی سازمان نیز رسیده است و تکمیل آن در هنگام ثبت نام کودک الزامی می باشد.

وی در ادامه هزینه نگهداری، تغذیه و کلاسهای فوق برنامه را از جمله موارد افزایش یافته اعلام نمود و اظهار داشت: کلیه مهدهای کودک ملزم به نصب تعرفه شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعین می باشند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: بالاترین نرخ شهریه ابلاغی متعلق به گروه سنی شیرخوار مهدهای کودک سه ستاره می باشد و وعده های غذایی ، کلاس های فوق برنامه و یا شرکت در مراسم ، جشن های مناسبتی از برنامه های فوق برنامه مهدهای کودک است که بصورت جداگانه محاسبه می گردد .

سلمان حسینی خاطر نشان ساخت: شهریه های ابلاغ شده به مهدهای کودک بهزیستی استان زنجان از ابتدای تیر ماه سالجاری قابلیت اجرایی خواهد داشت.

گفتنی است : تعداد172باب مهد کودک ، تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان می باشد که در سالجاری 6 هزار و 235 کودک از خدمات آموزشی و نگهداری آنها بهره مند گردیده اند .

ارسال نظرات