در این شهرستان هیچ مرکزی تحت عنوان هنرستان وجود ندارد و به شدت پیگیر ساخت هنرستان در گلوگاه هستیم و به این منظور یک قطعه زمین از خیرین مدرسه‌ساز در نظر گرفته‌ایم تا یک هنرستان با استانداردهای لازم احداث کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فریدون کلبادی‌نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش  شهرستان گلوگاه اظهار کرد: در طرح برکت مدرسه سعادت روستای قلعه پایان در اولویت قرار دارد زیرا نسبت به دو مدرسه دیگر کم و کاستی‌های بیشتری دارد و دور از شأن دانش‌آموز و فضای فرهنگی و آموزشی است.

وی افزود: در بخش مقاوم‌سازی مدارس شهید عموزادی و انقلاب اسلامی و در بخش تخریب و بازسازی مدارس شهید زاهدی، شاهد و باقرالعلوم در برنامه قرار دارند.

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه بیان کرد: در این شهرستان هیچ مرکزی تحت عنوان هنرستان وجود ندارد و به شدت پیگیر ساخت هنرستان در گلوگاه هستیم و به این منظور یک قطعه زمین از خیرین مدرسه‌ساز در نظر گرفته‌ایم تا یک هنرستان با استانداردهای لازم احداث کنیم.

کلبادی‌نژاد تصریح کرد: در دنیای امروز سواد، توانایی شناخت، درک و تفسیر و کاربرد مفاهیم مرتبط با ایده‌های زندگی است، اگر بخواهیم در حوزه فرهنگ عمومی شهرستان قدم برداریم باید ابتدا اعضای شورا و سپس والدین را عضو مجله رشد کنیم.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی این شهرستان گفت: پروژه استخر که تاکنون ۳۰ درصد آن ساخته شده برای ادامه کار به بخش خصوصی واگذار می‌شود و در پروژه مدرسه امام خمینی که از سال ۷۸ کلنگ آن خورده است هنوز به اتمام نرسیده و سال گذشته ۲۴۰ میلیون تومان به آن اختصاص یافته و همچنین پروژه مدرسه شهید جوادی که فقط آسفالت حیاط و نصب و ایجاد مانده است.

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه تاکید کرد: از مسؤولان شهرستانی و اعضای شورای آموزش و پرورش می‌خواهیم که کمک کنند تا دو مدرسه شهید جوادی و امام خمینی تا هفته دولت به اتمام و بهره‌برداری برسد.

*لزوم تقویت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان

امام جمعه گلوگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه بحث اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد زیرا نگاه دانش‌آموز را نسبت به مدرسه تغییر می‌دهد، گفت: با تکمیل اوقات فراغت دانش‌آموزان به خصوص در فصل تابستان شخصیت بیرونی آنها را تقویت می‌کنیم.

سیدابراهیم میراحمدی اظهار کرد: نگرانی ما این است که دانش‌آموز طی سه ماه تابستان کاملا از مدرسه دور می‌شود و این ایده که در این ایام تعطیلات هم آنها با مدرسه در ارتباط باشند بسیار مفید است.

امام جمعه گلوگاه گفت: جدایی دانش‌آموزان از ابزاری مانند مبایل و اینترنت سخت‌تر از جدایی از مواد مخدر است زیرا این تکنولوژی را یک نعمت شناخته‌ایم که این تکنولوژی روی ذهن دانش‌آموزان کار می‌کند و تأثیر منفی دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها