در بحث دریافت وجوه مشارکتی تدابیری اندیشیده شود تا خانواده‌ها فکر نکنند اجبار و الزامی برای پرداخت وجوه وجود دارد و بحث مشارکت مردمی در مدارس با رضایت قلبی خانواده‌ها باشد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی اسد شامگاه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بابلسر اظهار کرد:  توجه به حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت زیربنای همه خدماتی است که در یک جامعه می‌توان ارائه داد.

وی بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای توسعه و بهبود تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: باید مباحث مربوط به ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در دستور کار جلسات قرار گیرد. 

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه در بحث دریافت شهریه در زمان ثبت‌نام گله و شکایت چندانی از آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گزارش نشده است، گفت: در بحث دریافت وجوه مشارکتی تدابیری اندیشیده شود تا خانواده‌ها فکر نکنند اجبار و الزامی برای پرداخت وجوه وجود دارد و بحث مشارکت مردمی در مدارس با رضایت قلبی خانواده‌ها باشد.

این مسؤول به بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش باید در طول سه سال دوران تحصیلی بحث استعدادیابی را به کار گرفته و قابلیت و استعداد افراد را در دوران تحصیلی شناسایی کند و واگذار به سال پایانی نکنند تا از این طریق استعداد افراد در زمینه‌های مختلف به خوبی شناسایی شود.

اسد به توجه به مدارس روستاها تأکید کرد و ادامه داد: معلمان باتجربه و دلسوزتر در روستاها حضور یابند چون اقتصاد، کشاورزی و پیشرفت ما وابسته به روستاهاست و نباید از آموزش و توجه به روستاها غافل شویم.

وی در پایان گفت: یکی از عواملی که می‌تواند از مهاجرت روستاها جلوگیری کند، بحث تقویت امور آموزشی در روستاها است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها