همه مردم متدین و ولایی مازندران امکان خادم‌الرضاشدن را دارند و با ثبت‌نام در این امر مقدس می‌توانند به جرگه خادم‌یاران رضوی در آیند.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۰۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمداسماعیل امام‌زاده در دومین همایش توجیهی خادم‌یاران استان مازندران، اظهار کرد: ایران اسلامی همه مواهب خود از جمله امنیت بی‌مثالش را مرهون ولایت است.

وی با اشاره به حفاظت ایران توسط اهل بیت (ع) به‌ ویژه حضرت رضا(ع)، خدمت به زائران آن حضرت را از وظائف نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور دانست و گفت: کسانی که به کسوت مقدس خادم‌یاری در می‌آیند و تمام نگرانی‌شان رفع دغدغه از امام رئوف در رفع محرومیت از محرومان و ضعیفان است، قطعاً مورد توجه ویژه حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) قرار دارند.

سرپرست نمایندگی آستان‌قدس رضوی در مازندران با اعلام اینکه در تمام شهرستان‌های این استان رابطان و نمایندگان آستان‌قدس رضوی انتخاب شده‌اند، یادآور شد: همه مردم متدین و ولایی مازندران امکان خادم‌الرضاشدن را دارند و با ثبت‌نام در این امر مقدس می‌توانند به جرگه خادم‌یاران رضوی در آیند.

گفتنی است، در این همایش که با حضور 120 متقاضی‌ثبت‌نام شده خادم‌یاری برگزار شد، علاوه بر توجیه شرکت‌کنندگان نسبت به وظائف خادمیاران، همه حاضران آمادگی کامل خود برای طی مراحل بعدی را اعلام کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها