استاندار سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) را محکوم کرد و گفت: واکنش سریع نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در جریان خرده عملیات امروز داعش در تهران قابل تحسین است
کد خبر: ۸۸۷۰۰۹۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌اوسط هاشمی حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) را محکوم کرد و اظهار داشت: واکنش به موقع نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خرده عملیات امروز داعش در تهران توانست راه را بر تروریست‌ها ببندد به طوری که از جلیقه انفجاری خودشان برای از بین بردن خود استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در حادثه حرم مطهر امام خمینی(ره) هوشمندی گارد حرم قابل تحسین و توجه است. دستگیری عوامل تروریست قبل از ورود به عملیات نیز بیانگر درایت و آمادگی نیروهای امنیتی کشور است.

وی بیان کرد: داعش آرزو دارد که در ایران بتواند چون سایر کشورهای اروپایی فاجعه سنگینی را رقم بزند و چندین سال دنبال این فرصت است. این خرده حرکت‌ها، حرکت موفقی نیست و نشان می‌دهد جنایتکاران و تروریست‌ها  از قدرت ایران در هراس هستند و ترس و لرز وجودشان را فرا گرفته است.

هاشمی با تاکید بر اینکه چنین اتفاق سویی ضریب هوشیاری را در بین مسئولان و جامعه ارتقاء می‌دهد، به نقل از  گزارشگران رسانه‌های خارجی گفت: این تحلیلگران می‌گویند ما از این حادثه در تعجب هستیم که چگونه این اتفاق در ایران رخ داد، زیرا ضریب امنیت در ایران آنقدر بالاست که تا پاسی از شب بدون کوچکترین احساس ناامنی می‌شود در خیابان‌ها قدم زد و امنیت را کاملا حس کرد.

ارسال نظرات