خبرگزاری بسیج: ساختمان مرکز نگهداری و مراقبت از فرزندان بی سرپرست بهزیستی در مجاورت مرکز شهدای جوادیه با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۴۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ساختمان مرکز نگهداری و مراقبت از فرزندان بهزیستی شهدای جوادیه، با حضور دکتر انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، دکتر اصغر باقری، مدیرکل بهزیستی استان تهران، سید محمد رحیم فاضلی نژاد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری، خانواده خیر نیک اندیش، مرحومه مغفوره، انوشه باباخان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید. 

دکتر محسنی بندپی، در این مراسم، با تجلیل از خانواده خانم انوشه باباخان، اظهار داشت: به همت دکتر متولی همسر و فرزندان آن مرحومه، عملیات اجرایی ساخت این مرکز اواسط آذر ماه سال 95 آغاز و در کمتر از 6 ماه آماده بهره برداری و به کمک مهندس بهنام و فرزندش تجهیز شد.

 وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خاطرنشان کرد: ای اهل ایمان! از بهترین اموال خود که اندوخته اید، انفاق کنید؛ وی ادامه داد: امروز ما بیش از هر زمان دیگری به انجام کارهای خیر و دستگیری از نیازمندان داریم و ترویج خیرِ جمعی و تقویت انفاق از برکات ماه مبارک رمضان است.

محسنی بندپی اظهار داشت: امروز کسانی نیازمند محبت و کمک ما هستند و ما باید بتوانیم در رشد، تربیت و آموزش آنها که از نعمت والدین محروم هستند و در زندگی بر اساس نابرابریهایی که برای آنها رقم خورده است، با مشکلاتی مواجه شده اند، نقش والدین آنها را ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: دولت نمی تواند به تنهایی عهده دار کامل امور این عزیزان باشد و امروز شاهدیم که کار خیر جمعی به همت افرادی مانند دکتر متولی و خانواده ایشان و نیز مهندس بهنام و فرزندشان که این بنا را تکمیل کرده اند، تجلی پیدا کرده است. وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم کار خیر جمعی را به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

شایان ذکر است: کلنگ احداث پروژه مرکز نگهداری و مراقبت از فرزندان بهزیستی ویژه دختران بی سرپرست 15 تا 18 سال، با حضور خانواده خیر نیک اندیش، حجت الاسلام والمسلمین متولی حسینی، دکتر اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران، سید محمد رحیم فاضلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری، معاون شهردار منطقه 16و جمعی از مسئولان آذر ماه سال 95 در مجاورت مرکز شهدای جوادیه واقع در بوستان جوادیه میدان بهمن به زمین زده شد و در کمتر از شش ماه به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات