خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز :
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: همانطور که در آمیزه ها و کلام امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه ای نیز آمده است، آنچه که امروز ما به دنبال آن هستیم همان اسلام ناب محمدی و ارائه یک الگو از اسلام نبوی در قرن حاضر است.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۳۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در مرقد امام(ره) اظهار کرد: خط امام(ره) همان خط اسلام ناب محمدی است و شاخصه‌های زندگی ایشان نیز برگرفته از شاخصه های زندگی نبی مکرم اسلام و ائمه بعد از ایشان بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران باید کاملا هوشیار باشد و اجازه ندهد که سبک و الگویی که امام(ره) به تبعیت از پیشوایان دینی ما برای جامعه ما به یادگار گذاشته فراموش و یا دچار تحریف شود.

این مسئول تبیین کرد: برای دفاع از انقلاب و آرمان های انقلابی‌مان باید اصول کلی و اسلوب زندگی ما همچون پیشوایان و بزرگان دینی‌مان و هم‌چنین براساس سبک زندگی امام خمینی(ره) باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز مطرح کرد: همانطور که در آمیزه ها و کلام امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه ای نیز آمده است، آنچه که امروز ما به دنبال آن هستیم همان اسلام ناب محمدی و ارائه یک الگو از اسلام نبوی در قرن حاضر است.

شجاعی‌مهر بیان کرد: شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب بر پایه پیروی از آموزه‌های امام(ره) و رهبری که برگرفته از سیره ائمه اطهار بوده است، می‌باشد.

وی به وجود اسلام‌های دروغین در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز نیز همچون زمان حضرت رسول و پیشوایان بعد از ایشان جریان های مختلفی با نام اسلام در جامعه وجود دارند ولی باید آگاه بود این جریان‌ها باطل بود و تنها می‌بایست از اسلام ناب محمدی پیروی کرد.

این مسئول توضیح داد: باید آگاه بود و آگاهانه قدم برداشت و در این مسیر خطرناک و پر پیچ و خم، گول افرادی را که تنها به دنبال حفظ منافع و قدرت خود هستند را نخورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: ما باید اصولی چون استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی، دشمن ستیزی، نظم و انضباط، تلاش و کوشش، انفاق، توجه به تولید و نحوه مصرفمان را ملاک خود قرار داده و در راستای تحقق آن‌ها گام برداریم.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها