خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد:

انجام ثبت نام دانش آموزان تا31مردادماه96در مدارس استان

دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 97-96 به مناطق و مدارس استان ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۳۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ثبت نام دانش آموزان گفت: دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 97-96 به مناطق و مدارس استان ابلاغ شد.
وی افزود: با توجه به فرارسیدن زمان ثبت نام دانش آموزان باید شرایط به گونه ای برنامه ریزی شود که رضایت خاطر دانش آموزان عزیز و والدین محترم تأمین گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: فرآیند ثبت نام در مدارس از طریق سامانه های الکترونیکی سناد ، سجا و سنجش سلامت و ... انجام می گیرد و براساس شیوه نامه ثبت نام و آیین نامه اجرایی مدارس انجام خواهد گرفت.
سالار قاسمی تصریح کرد: کلیه کودکان ورودی پایه اول ابتدایی ملزم به شرکت در طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان هستند و باید قبل از ثبت نام ، دفترچه سلامت را از پایگاه های سنجش دریافت نمایند.
ایشان اضافه کرد: به منظور پوشش کامل تحصیلی ، افراد لازم التعلیم فاقد مدارک هویتی لازم که از نظر سنی امکان تحصیل در نظام آموزشی رسمی کشور را دارند ، با ارائه کارت حمایت تحصیلی صادره از وزارت کشور و فرمانداری ها، ثبت نام از آن ها صورت می پذیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا کلیه ثبت نام ها تا تاریخ 31 مرداد ماه 1396 به اتمام برسد تا از فرصت شهریور ماه برای برنامه ریزی آموزشی و پرورشی استفاده گردد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار