دانشگاه دریایی ارتش در راستای اجرایی شدن تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر لزوم ارتقاء ایمان، شجاعت و دانش‌اندوزی دانشجویان خود گام‌های مؤثری برداشته و برپایی محفل انس با قرآن امروز نمودی از تقویت روحیه معنوی آنان است.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۴۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محفل انس با قرآن در نوشهر شامگاه‌ سه‌شنبه با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دریادار دوم خرداد حکیمی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در این مراسم گفت: این دانشگاه در راستای اجرایی شدن تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر لزوم ارتقاء ایمان، شجاعت و دانش‌اندوزی دانشجویان خود گام‌های مؤثری برداشته و برپایی محفل انس با قرآن امروز نمودی از تقویت روحیه معنوی آنان است.

وی افزود: در همین راستا هر ساله شاهد استقبال پرشکوه دانشجویان از آیین‌های مذهبی و معنوی هستیم تا آنجا که در مراسم اعتکاف گذشته باوجود سنگینی آموزش‌های نظامی و علمی، بزرگ‌ترین جمع اعتکاف در سطح نوشهر مربوط به جمع دانشجویان دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی(ره) بود.

دریادار دوم حکیمی در پایان از اظهار لطف امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش و اهتمام برای حضور در محفل انس با قرآن دانشجویان و ضیافت افطاری ساده و با معنویت این دانشجویان که باوجود مأموریت‌ها و مشغله‌های فراوان و طی مسافت طولانی هرساله خود را مقید به حضور در این محافل نورانی نه تنها در این دانشگاه بلکه در تمام یگان‌های تحت امر خود در اقصی نقاط کشور می‌داند تشکر کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها