بر منکرش لعنت؛ درست چند روز از بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در اجتماع عظیم مردم در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام بزرگوار و همیشه زنده‌ی ملت، خمینی کبیر (ره) نگذشت که معنای بیانات ایشان بصورت عملی بر گوش و جان عده ای اثبات شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۱۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
البته اگر تعقل کنند!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با انتقاد از کسانی که به اسم «عقلانیت» می‌گویند «چالش با قدرت‌ها» هزینه دارد، افزودند: بله، «چالش» هزینه دارد اما «سازش» هم هزینه‌های گزاف دارد.

رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل عظیم ‌الشأن فرمودند : «برخی می‌گویند چالش هزینه دارد؛ بله سازش هم هزینه دارد.»

هزینه سازش چیست؟ آمریکا نه تنها به وعده‌هایش در برجام عمل نکند؛ بلکه با تحریم‌های جدید، به دنبال ساخت سه معادله «تحریم/عمق راهبردی» «تحریم/موشک‌های بالستیک» «تحریم/حقوق بشر» برای برجام‌های 2،3،4 باشد.

هزینه سازش، وارد آمدن خسارت محض به منافع ملی است.

هزینه های گزاف سازش بشرح ذیل است:

1- درجريان فروپاشي عثماني؛عرب ها از غربي ها قول گرفتند كه در صورت همكاري با آنها،حاكميت بخشهاي عرب زبان را بدست آورند اما بعداز فروپاشي آن بخش ها بين اروپاييان تقسيم شد.

2- چمبرلين نخست وزير انگلستان از ترس تكرار جنگ جهاني با امتياز دادن به هيتلر سبب شد تا هيتلر با استفاده از ترس و ضعف آنها، بي توجه به توافق سازش؛جنگ جهاني دوم را آغاز كند.

3- نتیجه سازش یاسر عرفات با صهیونیست ها چه شد؟ ترور بیولوژیک و قتل عرفات.

4- دیالوگ ماندگار مختار خطاب به سربازان سازشکارش: به خدا قسم فردا همه شما را چون گوسفندان سر خواهند برید.

5- هزینه های سازش با مستکبران برای یک ملت، فزون از شماره است. ابتدا می دوشند و میلیارد میلیارد غارت می کنند.تاریخ مصرف سازشکاران هم که تمام شد،نابودی و ویرانی از راه میرسد.

6- هزينه سازش مصدق با امريكايي ها و اعتماد به آنها كودتای ٢٨ مرداد و شكست نهضت ملي نفت بود.

7- قفقاز، ارمنستان، گرجستان، کارتلی، کاختی ، خانات ایروان، نخجوان و...هزینه سازش بودند که از ایران جداشده و تقدیم بیگانه شدند.

و ...

اینها گزیده ای از نتایج سازش با دشمن است.

اینکه هنگام شروع تلاوت آیات قرآن کریم از شر شیطان به درگاه پروردگار متعال پناه می بریم نمونه عدم سازش با دشمن و چالش با دشمن است.

اما آنهایی که حرف از سازش با دشمن ازل تا ابد انقلاب اسلامی ایران می زنند، خط به خط نوشته های آقای قلم را هم می دانند و هم درک می کنند!

آقایانی که هنگام شنیدن بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) خنده ای تلخ بر لبانتان جاری شد و کسانیکه شب توافق "برجام زهر" با دشمن به رقص و پایکوبی پرداختید؛ حرف آقای قلم با شماست؛

گوشتان به مولا باشد، ضررش برای آقای قلم و منفعتش برای شما!

در سالهای گذشته عده ای این چنین می گفتند:

"دنیای فردا، دنیای گفتمان ها است نه موشک ها"!

که بعدها هم اینگونه نقض سخن کردند:

"جملاتي را كه درباره موشك به من نسبت داده اند، تكذيب مي‌كنم. موشك ها را براي دفاع از خود لازم مي دانم."

عده ای هم در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری از هر ترفندی برای جلب آراء مردم استفاده کردند و" از اینکه سپاه پاسداران به هنگام تهدید آمریکا و اسرائیل، شهرهای موشکی ایران را به نمایش گذاشته بود، اظهار ناخرسندی کرده و آن را کارشکنی در مقابل برجام می خوانند!"

و یا داشتن قدرت نظامی و امنیت را " به انزوای ایران" در دنیا نسبت می دهد.

اما پاسخ مختصر و مفید ولی نیازمند تفسیر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب برای اهل فکر کافی بود.

ایشان در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران با انتقاد شدید از کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و به صراحت حق ملت را خواهند خورد.

ولی امر مسلمین جهان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

یادمان نرفته است آنهایی را که طعنه و نیش های فراوانی به مدافعان عزیز حرم زدند.

آنهایی که در خارج از مرزها سپر بلایی بودند برای همه ایرانی ها؛ چه آنهایی که لای پر قو و یا در خواب ناز متنعم بودند و چه آنهایی که صورتشان را با سیلی سرخ نگه می داشتند.

وقوع عملیات تروریستی در ایران کاملاً متأثر از تغییر سیاست‌های آمریکا در قبال ایران و انتصاب جدید در سازمان سیا است.

اقدامات تروریستی امروز در تهران، اولین آثار نشست آمریکایی-عربی در ریاض می‌باشد.

مرور جزئیات عملیات تروریستی در تهران نشان می‌دهد که این عملیات با ترکیبی از دو جریان منافقین و تکفیری‌ها انجام شده است.

سرنخ ساده و بدون گره!

یادتان هست؟ عده ای از دیدن کدخدا(امریکایی هایی) در راهروهای سازمان ملل خرسند می شدند و همان کدخدا در نشست ریاض، بزرگترین معامله نظامی را با آل سعود عقب‌افتاده و منحطِ محض، رقص کنان انجام داد و سپس وزیرک خارجه عربستان در توییت صبح امروز ، قبل از حوادث تروریستی تهران اینگونه سر از تخم در می آورد: "ایران به خاطر دخالت و حمایت از تروریسم در منطقه باید تنبیه شود!"

اکنون انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیازمند اتحاد بیش از پیش ملت ولایتمدار خودش است.

قدر امنیت انقلاب اسلامی ایران را بدانیم؛ «چالش» هزینه دارد اما «سازش» هم هزینه‌های گزاف دارد.!

امروز وطن معنی غم را فهمید

با سایه ی جنگ ، متّهم را فهمید

از خواب پرید کشورِ من امّا

معنای مدافع حرم را فهمید

یادداشت: بهروز حسینی(آقای قلم)

ارسال نظرات