خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: وجود رهبری معظم در راس نظام و متابعت آحاد مردم از ایشان موجب عزت و عظمت کشور شده و اهداف شوم کفر جهانی را خنثی میکند.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۰۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)  خراسان جنوبی در مراسم عزاداری سالگرد امام خمینی در جمع مردم خضری دشت بیاض که در مسجد امام حسین برگزارشد گفت:   گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلام و یادآوری رهنمودهای امام راحل، جمهوری اسلامی را بهمترین ارمغان امام خمینی (ره) به ملت ایران دانستند.
 
"سرهنگ برات زاده"  به استقبال 9 میلیونی مردم هنگام ورود امام خمینی(ره) به کشور در 12 بهمن 1357 و نیز بدرقه و وداع باشکوه ملت در مراسم ارتحال ایشان اشاره کرد و گفت: امام (ره) از حالت شخصیت برتر بالاتر رفته و به مظهر آمال یک ملت تبدیل شده بود و با گذشت 28 سال، مراسم های ایشان با حضور پرشور عاشقان برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود افزود: بنابراین برای ماندگاری انقلاب بایستی اصول این مکتب را شناخت و بر آن پافشاری داشته باشیم؛ تحریف این اصول به معنای تحریف امام (ره) است و این به معنای آن است که ایشان، چراغ دلدادگان دین در جهان نخواهد بود چراکه خرداد مبدا تاریخ انقلاب اسلامی شد چون مردم در این تاریخ به خیابان ها ریختند و از اسلام دفاع کردند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما به سادگی به دست نیامده است، ما وارث خون های شهدا هستیم و باید به خوبی از آن محافظت کنیم.

 وی گفت: مسئولان و دست اندرکاران نظام، آئین های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را باشکوه تر از گذشته برگزار کرده و در این ایام آرمان های آن حضرت را در بین اقشار مختلف جامعه تبیین کنندچرا که برگزاری هرچه باشکوه تر این آئین ها، تداوم اندیشه های حضرت امام در جامعه ایران را به نمایش می گذارد.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل با اقتدار خود به اسلام و مسلمانان عزت داده است، اظهار کرد: امام راحل با روشن بینی و عظمت خود کشور را از دست بیگانگان نجات داد و استقلال طلبی و آزادی خواهی را برای کشور به ارمغان آورد.
 
وی به ویژگی های امام اشاره کرد وافزود: امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه پایبند عملی و علمی به اسلام ناب محمدی (ص) بودند و به توانمندی های داخلی و مردم باور داشت و چهره ای تمام عیار و مقاوم در برابر استکبار جهانی بودند که علاوه بر این مقاومت ها اعتقاد به برقراری ارتباط با کشورهای دنیا داشتند.
 
 وی برحفظ و حراست از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وظیفه همیشگی مردم و مسئولان  تاکید کرد وافزود: در این میان حرکت در مسیر ولایت فقیه و وحدت کلمه مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه همگان باشد.

وی با تاکید بر معرفی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام راحل (ره) برای مردم و بخصوص جوانان، مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی را اصل ولایت فقیه ذکر کرد و گفت: همه مردم و بخصوص مسئولان باید برای نگهبانی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بخصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری آمادگی داشته باشند.

وی  انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان بعد از رحلت جانسوز حضرت امام(ره) را یک دستاورد مهم برای انقلاب اسلامی و موجب شکست توطئه های استکبار جهانی دانست و گفت: وجود رهبری معظم در راس نظام و متابعت آحاد مردم از ایشان موجب عزت و عظمت کشور شده و اهداف شوم کفر جهانی را خنثی میکند.
 
وی خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند که جمهوری اسلامی سفره نیست و نظام نورانی الهی است که خون شهدا آن را زنده نگه داشته است و هر کسی به این انقلاب و مردم خیانت کند به خون پاک شهدا خیانت کرده است.
 
وی در پایان گفت: حوادث منطقه و بحرین و عربستان که شاهد آن هستیم حوادث تلخی است الان در زندان های آل خلیفه هزاران مومن شیعی ولایی در بند هستند ما در آینده نزدیک شاهد نابودی آل سعود خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها