جلسه بررسی اشتغال خانواده های تحت پوشش خیریه مهدی موعود (عج) با حضور اعضاء هیئت مدیره خیریه و بیش از 200 نفر از مادران سرپرست خانوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۸۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ضرورت دستیابی به اطلاعات جامع از آشنایی مادران سرپرست خانواده های تحت پوشش به مشاغل مختلف، مسئولان موسسه خیریه مهدی موعود (عج) را بر آن داشت تا در جلسه ای با حضور این مادران چگونگی اشتغال بکار آنان بررسی شود.

در این جلسه که اعضاء هیئت مدیره خیریه و بیش از 200 نفر از مادران سرپرست خانوار حضور داشتند ابتدا حجت الاسلام قره داغی از مدرسان دانشگاه زنجان در سخنانی سالم سازی خانواده ها را با استفاده از طب اسلامی مورد تاکید قرار داد و گفت: در دین اسلام اهمیت خاصی به سلامت افراد برای ساختن خانواده و جامعه سالم داده شده است و طب سنتی اسلامی که مورد تائید و تاکید ائمه معصومین نیز می باشد یکی از روشهای سالم سازی جامعه است. در ادامه این جلسه با توزیع فرمهایی بین مادران سرپرست خانوار از آنان خواسته شد در حرفه هایی که با آن آشنا هستند و یا قصد یادگیری در رشته خاصی را دارند بیان کنند تا زمینه اشتغال بکار و یا آموزش آنان فراهم گردد.

گفتنی است با توجه به تقارن این جلسه با روز وفات حضرت خدیجه (س) و ماه مبارک رمضان بسته های افطاری تهیه و در اختیار خانواده های تحت پوشش قرار داده شد.

ارسال نظرات