خبرهای داغ:
شهردار خامنه با اعلام این خبر افزود: طرح جدول گذاری، زيرسازي و آسفالت‌ریزی کوی شهید احمدی که در ادامه اجرای ساماندهی خیابان‌ها و محلات سطح شهر در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته و در مراحل پایانی برای آسفالت ریزی است.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۶۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، بابک شریفی همچنین به فاز دوم طرح ساخت خیابان شهدای مدافع حرم اشاره و بیان کرد: فاز دوم طرح ساخت خیابان شهدای مدافع حرم در راستای طرح خیابان سازی مسیر منتهی به آرامستان روضه الحسین و در ادامه فاز نخست این طرح که در سال 95 افتتاح شد، انجام می گیرد.

وی افزود: این طرح علاوه بر تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی، شامل؛ بدنه سازی خیابان، جدول گذاری و اجرای پروفیل طولی انتقال آب های سطحی می باشد که با هدف استاندارد سازی مسیر مذکور و هدایت و دفع آب های سطحی و همچنین انتقال آب جهت استفاده در آبیاری باغات و مزارع پایین دست اجرا می شود.

 

شریفی اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر خامنه از محل اعتبارات تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي استان(اعتبارات استاني) و عملیات ساماندهی و آسفالت ریزی كوي گلستان(كوي غضنفري) نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

شریفی در پایان اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر با حمایت های روز افزون مسئولان و شهروندان طرح های یادشده تکمیل شده و تقدیم اهالی خامنه شوند.

ارسال نظرات