خبرهای داغ:
توسط مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین

برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنايع كوچك قزوین تشریح شد

برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنایع کوچک توسط مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تشریح شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۴۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگطزاری بسیج در قزوین، حمیدرضا خانپور  صبح امروز در نشست تخصصی با کارکنان معاونت صنایع کوچک شرکت اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به تولید و اشتغال که از تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جاری است، اجرای این برنامه به صورت منظم و دقیق رعایت شود.

وی ارتقای توان تولید ملی، توسعه خدمات نرم‌افزاری و مشاوره‌ای در مراکز خدمات فناوری  و کسب و کار را از برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک ذکر کرد و افزود: ارتقای توان صادراتی وفناوری صنایع کوچک و متوسط، اشتغال و توانمندسازی نیروی کار از دیگر برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک است.

 معاون صنایع کوچک هم در این نشست با اشاره به سهم استان قزوین از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ایجاد 200 نفر اشتغال جدید در خوشه‌های صنعتی استان، ایجاد و فعال‌سازی مشاوران تخصصی بسته‌بندی و بازاریابی کشمش، ایجاد مرکز تحقیق و توسعه بسته‌بندی و کنسرسیوم صادراتی خوشه بسته‌بندی از برنامه‌های قابل اجرا در سال جاری است.

رضا صفاری افزود: کمک به حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، پرداخت یارانه آموزشی برای 3 هزار و 600 نفر از پرسنل واحدهای صنعتی، کمک به راه‌اندازی مجدد 30 طرح و واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال و غیره  از دیگر برنامه‌های  قابل اجرا در سال 96 است.

گفتنی است، اهم برنامه‌های مصوب شده  اقتصاد مقاومتی در حوزه تقویت و توسعه مراکز مشاوره و کارآفرینی و کلینیک‌های کسب و کار و عارضه‌یابی بنگاه‌های کوچک و متوسط توسط خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تشریح شد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار