خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: امروز افراد به دو دلیل در پی تطهیر چهره منافقان هستند؛ اول آنکه بگویند کلا این امر کار بدی نبوده است و در مرحله بعد به مردم بگویند که شما اشتباه کردیدد، آرمان های شما غلت و راه شما نا به جا بوده است، می خواهند که مردم از خواسته حق خود دست بردارند و برار دیگر استبداد را بپذیرند.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۳۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام راحل در حرم مطهر ایشان و اشاره به این مسئله که دهه 60 دهه مظلومی است اظهار کرد: دهه60 از مقاطع پر حادثه در روند انقلاب اسلامی است به لحاط اینکه از طرفی ایران اسلامی مجبور شد از تمامیت عرضی خود در برابر کل دنیا محافظت کند و در عین حال با دسیسه هاس داخلی  نیز رو به رو شود.

وی ادامه داد: در آغاز دهه شست حاکمیت قوه مجریه به دست لیبرال ها به رهبری بنی صدر بود و نیز منافقان و عوامل وحشت در جامعه توسط دولت پشتیبانی می شدند که همین مسئله را سخت تر هم می کرد.

معبودی اذعان کرد: شرایطی به وجود آمده بود که دول مستکبر و دولت وقت از عامل ترور افراد جامعه  حمایت می کردند و کشور در شرایط بحران به سر می برد.

این مسئول تبیین کرد: ایم گروه که امروز برخی سعی در تطهیر چهره آنان دارند 17 هزار تن را در ایران ترور کردند، به کسی رحم نمی کردند و تنها زبانی که داشتند زبان زور و اسلحه بود؛ در همان دوران هم نظام ظرفیت بالایی ازز خود نشان داد ولی این عده تنها زبان سلاح می دانستند.

معبودی تبیین کرد: ما هنوز فراموش نکرده ایم که جوانان و عزیزان ایم کشور را در بیابان ها به شهادت می رساندند و پوستشان را می کندند، نخست و زیر و رییس قوه مجریه را به شهادت رساندند، 72 تن از بهترین یاران انقلاب را شهید کردند و در کشور رعب و وحشت به وجود آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر ابراز کرد: امروز برخی می خواهند برخورد با این تروریست ها را متهم کنند در حالی که فراموش کرده اند آن عده خطبای امام جمعه مانند آیت الله دستغیب را به شهادن رساندند و با هر وسیله ای از جمله ایجاد رعب تلاش کردند تا بازوی بنی صدر باشند و به صدام در تسلط به ایران کمک کنند و ایران را برای بار دیگر به یوغ بندگی بکشانند.

وی یاد آور شد: امروز تاریخ در برابر دیدگان ما است ولی می بینیم که برخی ها می خواهند تاریخ را وارونه نشان دهند و به قول رهبری معظم جای شهید و جلاد را عوض کنند.

حجت الاسلام معبودی در تحلیل این مسئله که علت رفتار های طرفدار گرایانه نسبت به منافقان و افرادی که به ابنا جامعه ضرر رسانده اند چیست، گفت: طبیعی است افرادی که با اصل انقلاب و نظام مخالفند نمی توانند شاهد موفقیت و سربلندی مردم باشند.

وی ادامه داد: اینان با اصل آزادی و استقلال مخالفند، می خواهند که این سرمایه ها را بگیرند و برای پیشبرد اهدافشان کاری نمی توانند انجام دهند جز تطهیر جهره منافقان، البته این یه سیر سیاسی است که در طول تاریخ هم اتفاق افتاده است، مانند آنهایی که می خواسته اند چهره معاویه و یزید را از ضربه هایی که به اسلام زده اند پاک کنند.

معبودی در بخش پایانی این گفت وگو تصریح کرد: امروز افراد به دو دلیل در پی تطهیر چهره منافقان هستند؛ اول آنکه بگویند کلا این امر کار بدی نبوده است و در مرحله بعد به مردم بگویند که شما اشتباه کردیدد، آرمان های شما غلت و راه شما نا به جا بوده است، می خواهند که مردم از خواسته حق خود دست بردارند و برار دیگر استبداد را بپذیرند.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها