فرمانده سابق تیپ مالک‌اشتر مازندران گفت: برخی‌ها با چشمک آمریکا می‌رقصند و با اخم آمریکا فرار می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۶۹۶۸۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علی‌ حسن‌نیا در یادوراه 10 شهید منطقه سرخ‌کلای بخش زیراب شهرستان سوادکوه با بیان خاطره‌گویی از دلاوری‌های رزمندگان، گفت: شهدا سوختند و ایستادگی کردند تا ما نسوزیم و نیفتیم.


فرمانده سابق تیپ مالک‌اشتر مازندران با بیان اینکه شهدا قبل از آنکه خطوط دشمن را بشکنند، خود را شکستند، افزود: تلاقی برگزاری یاواره شهدای منطقه سرخ‌کلا با وفات حضرت خدیجه(س) به عنوان بانوی مظلوم، قابل توجه است.


وی به عظمت امام راحل اشاره کرد و با بیان اینکه زندگی و رفتار امام خمینی(ره) همواره مورد تکریم جهانیان است، خاطر‌نشان کرد: 5 میلیون نفر از امام استقبال کردند و 10 میلیون نفر هم ایشان را بدرقه کردند و 40 نفر در مراسم بدرقه بنیانگذار امام راحل شهید شدند.


حسن‌نیا به ترس رهبران کشورهای استکباری از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و خاطر‌نشان کرد: برخی‌ها با چشمک آمریکا می‌رقصند و با اخم آمریکا فرار می‌کنند و در حمله عراق به کویت شاهد فرار افسران این کشور با دمپایی بودیم ولی افسران ناو‌های آمریکایی از ایرانی‌های داخل قایق هم هراس دارند.


راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، سید‌حسن نصر‌الله را امیر‌شجاع عرب نام نهادند به برخورد ایشان نسبت به مقام معظم رهبری و بوسه بر دستان ایشان اشاره و اظهار کرد: سید‌حسن نصر‌الله، مقام معظم رهبری را ستون و خیمه دین توصیف کردند.


وی با اشاره به اینکه دشمن، رهبری را نشانه گرفته است، گفت: بصیرت و در‌ صحنه‌بودن ملت مانع ضربه دشمن به رهبری می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها