امام جمعه بخش بهمن در مراسم گرامیداشت 15 خرداد:

با زانو زدن در برابر بیگانه مخالفیم، نه با تعامل/ برخی جبهه ها به اسم خط امام شکل می گیرد اما آرمان های امام را نقض می کند

امام جمعه بخش بهمن گفت: هدف دشمن از تعامل، نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره است و این مقدمه تحریف برای حذف عناصر انقلابی و ارزشی از عرصه اداره امور کشور است.
کد خبر: ۸۸۶۹۵۵۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در مراسم گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: قیام 15 خرداد نشان داد که مردم با روحانیت پیوندی ناگسستنی دارند که تا به امروز همچنان ادامه دارد و نمونه آن قیام مردمی 9 دی به منظور پشتیبانی از ولایت است.

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: امروز برای اینکه از خط امام خارج نشویم باید برخی از شاخصه های خط امام را که عبارتند از اسلام گرایی، تکلیف گرایی، مردم گرایی، تولی و تبری، عدم سازش با قدرت های استکباری و سلطه گر، وحدت را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

علیزاده با اشاره به استکبارستیزی امام راحل، تصریح کرد: ما مخالفِ تعامل با دنیا نیستیم بلکه با خرد شدن، شکستن و زانو زدن در برابر بیگانه مخالفیم. رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل فرمودند برخی می گویند چالش هزینه دارد اما واقعیت این است که سازش هزینه دارد چه بسا هزینه سازش بیشتر هم هست.

مسئولین در ارکان حکومت تا زمانی که ولایی باشند، مشروعیت دارند
وی با بیان اینکه امروز دیگر دورانی نیست که مردم را فریب بدهیم زیرا خط امام مکتوب و در دسترس است، تصریح کرد: امام خمینی فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. با وجود چنین اتمام حجتی هنوز در برخی از کرسی‌ها گفته می‌شود که ولایت فقیه را قبول ندارند. کسانی که در ارکان حکومت قرار دارند و یا در دولت مشغول به کار هستند، تا زمانی که رنگ و بوی ولایت داشته باشند، مشروعیت دارند.

امام جمعه بخش بهمن، گفت: دشمن برای نابود کردن مکتب امام دست به ترور شخصیت های مختلف زد و زمانی که از این توطئه ناکام ماند، دسیسه وحشتناک دیگری به راه انداخت که همان «تحریف» بود. هدف آنان دور کردن انقلاب از اصول واقعی خود و ساختن یک انقلاب بدلی است که این امر خطری جدی برای انقلاب اسلامی اصیل ما محسوب می شود.

امام زدایی، تعامل و سازش؛ پروژه های دشمن برای مقابله با ایران اسلامی
حجت الاسلام علیزاده اذعان کرد: دشمنان پروژهای خطرناکی برای ایران در نظر دارند که یکی از آنها امام‌زُدایی و تحریف است، پروژه ای که ده‌ها مؤسسه نظامی آمریکا روی آن کار کرده‌اند. اما مسئولین کشور، روحانیون و دانشگاهیان تا چه حد این پروژه را می شناسند؟ آیا می دانند جبهه هایی به اسم خط امام شکل گرفته ،که باورها و عملکردشان با آرمان های امام در تقابل است؟!

علیزاده ادامه داد: تغییر نگرش به دشمن، غرب گرایی و تلاشی که برای ارتباط با غرب و آمریکا دارند، تبعیت گزینشی از ولایت فقیه(هر جا به نفعشان باشد می پذیرند) و نگاه نفاقی به ولی فقیه، کاهش قدرت دفاعی(در حالی که قدرت دفاعی و موشکی ایران نقش مهمی در بازدارندگی و کاهش تهدیدات داشته و دارد)، مخالفت با حمایت از سوریه و حرکت به سمت انقلابی‌زدایی از انقلاب، مقدسات، نهادها و شخصیت‌ها، از جمله برخی باورهای جبهه مذکور است که با آرمان های امام مطابقت ندارد.

هدف دشمن از تعامل نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره
وی شجاع، انقلابی ، استکبار ستیز، حامی مظلومان، ضدیت با اشرافی گری و ساده زیستی را از جمله شاخصه های امام راحل عنوان کرد و افزود: امروزه این شاخصه ها تنها در شخصیت رهبر معظم انقلاب موج می زند. در حالی که شاخصه های امام باید الگوی مسئولین باشد، برخی از آنان با رفتار و زندگی تجمل گرایانه، مردم و به ویژه جوانان را دلسرد و ناامید می کنند.

این مقام مسئول پروژه دیگر دشمنان برای تقابل با ایران اسلامی را، تعامل و سازش دانست و تأکید کرد: آنها می‌خواهند با این پروژه انقلابیون را وادار به تعامل کنند و تعامل نیز به معنای نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره است. می خواهند اخلاق، سبک زندگی، نحوه پوشش و همه چیز این مردم را غربی کنند که همه اینها مقدمه تحریف با هدف حذف عناصر انقلابی و ارزشی از عرصه اداره امور کشور است.

ارسال نظرات