امضای تفاهم نامه جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان استان با هدف بهره مندی دو سویه از پتانسیل ها، ظرفیت های فکری، زیرساخت ها و امکانات و راهکارهای راهبردی در مدیریت ورزشی استان خواهد بود .
کد خبر: ۸۸۶۹۵۳۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان تفاهم نامه همکاری امضا خواهند کرد.

میرزایی افزود: امضای تفاهم نامه جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان استان با هدف بهره مندی دو سویه و بهره گیری از پتانسیل ها، ظرفیت های فکری، زیرساخت ها و امکانات و راهکارهای راهبردی در مدیریت ورزشی استان خواهد بود .

وی در ادامه اظهار داشت: ارائه خدمات از جمله آموزشهای عمومی امداد و کمکهای اولیه، استفاده از امکانات فرهنگی، کتابخانه جمعیت، بهینه سازی اردوگاه هارون آباد واستفاده تیم واکنش سریع و امداد کوهستان از امکانات اداره ورزش و جوانان وبررسی کارشناسان جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان استان می تواند درحوزه های مختلف به تقویت و همکاری نزدیک ادارات منجر شود .

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه از همکاری با جمعیت هلال احمر ابراز خرسندی کرد و گفت: استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب وهوای چهار فصل خود هرساله میزبان مسابقات کشوری و بین المللی همچون دیواره نوردی، کشتی، فوتبال، فوتسال و دیگر رشته های ورزشی است که با انعقاد این تفاهم نامه در برگزاری هرچه بهتر آنها می توانیم همکاری داشته باشیم.

علی جوان ضمن استقبال از همکاری با جمعیت هلال احمر گفت: اقدامات جمعیت هلال احمر در سطح جهانی قابل توجه و چشم گیر است و ما نیز در راستای اهداف بشر دوستانه این سازمان مردمی از توان جوانان و فضاهای موجود در سطح استان در بخشهای مختف مانند کمک در امر فعالیتهای عام المنفعه و فراهم سازی بستری برای استفاده جوانان عضو جمعیت هلال احمر از سالنهای ورزشی و رفاهی موجود در استان آماده همکاری هستیم.

ارسال نظرات