انس با قرآن، یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه اسلامی بوده و موجب اطمینان قلب و آرامش انسان‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۵۳۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: محافل انس با قرآن در مسجد جامع امام زمان(ع) روستای سعیدآباد، حسینه روستای شهرک و امامزاده طیب(ع) روستای خانقاه با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی منادیان نور ایجرود دایر شد.

احسان پیشکاری افزود: هدف از این آئین نورانی، بهره‌ بردن از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج "فرهنگ قرآنی" است.

وی اظهار داشت: انس با قرآن، یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه اسلامی بوده و موجب اطمینان قلب و آرامش انسان‌ها می‌شود.

این مقام مسئول، ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی را سبب مصونیت جامعه از بسیاری آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی خوانده و تاکید کرد: یقینا به کارگیری تعالیم قرآنی در زندگی نسل جوان، سیر جامعه را در مسیر تحول اخلاقی قرار خواهد داد.

پیشکاری در ادامه تصریح کرد: هرچه ما بیشتر با قرآن انس گرفته و از آیات نورانی آن استمداد جوییم، به حل مشکلات نزدیک‌تر شده و به سعادت می‌رسیم.

گفتنی است، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود به برندگان در مسابقه حفظ با محوریت سوره لقمان و نیز قرآن‌آموزانی که در مسابقه حضوری احکام در محافل انس با قرآن کریم پاسخ صحیح ارائه کردند به رسم یادبود هدایایی اهدا کرد.

ارسال نظرات