خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از ساخت سه چرخه با طراحی جدید برای آموزش توان یابان این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۹۵۲۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: با توجه به محدودیتی که توان یابان در استفاده از دوچرخه دارند، بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 به ساخت سه چرخه با طراحی جدید و متناسب با این افراد اقدام کرده است تا در زمان های آموزش از آن استفاده کنند.

ریاضی با اشاره به اینکه این طرح جدید سه چرخه مورد استقبال کم توانان و خانواده های آنها قرار گرفته است، افزود: این اقدام به ابتکار بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 و با استفاده از دوچرخه های غیرقابل استفاده و اسقاطی انجام شده است.

وی به بهره مندی توان یابان از امکانات تفریحی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش های بوستان ترافیک منطقه 20 در چهارشنبه های هر هفته به توان یابان اختصاص دارد و از شهریور سال 95 تاکنون، 837 نفر ساعت آموزش های ترافیکی به کودکان کم توان و ناتوان جسمی و ذهنی ارائه شده است.

معاون شهردار منطقه 20 یادآور شد: آشنایی با قوانین اولیه و ضروری ایمنی در عبور و مرور، برپایی کارگاه های آموزشی متنوع هنری و نمایشی از جمله آموزشی های ارائه شده به توان یابان است که همچنان ادامه دارد و علاقه مندان برای بهره مندی از این امکان می توانند با شماره 55966605 تماس بگیرند.

 

 

 

 

ارسال نظرات