خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از دیدار کارکنان دستگاه های اجرایی با خانواده‌های معظم 111 شهید دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۶۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
دیدار با خانواده‌های 111 شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس در قم
«احمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ضمن گرامی‌داشت مناسبت‌های حماسی ماه خرداد، به‌ویژه سوم و 14 و 15 خرداد، اظهار داشت: هر یک از این مناسبت‌ها یادآور راه سرخ انقلاب و لزوم پاسداشت دستاوردهای آن و حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا، امام و مقام معظم رهبری است.
دبیر ستاد گرامیداشت سی و پنجمین سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی در استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی و مصوبه ستاد، بازدید از خانواده معظم 111 شهید در دستور کار قرار گرفت تا دستگاه‌های استان هر یک با حضور در منازل سه شهید والامقام، از مقام رفیع شهید و شهادت و صبر و استقامت خانواده‌های آنان تجلیل نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تاکید کرد: در همین راستا، کارکنان این اداره کل و سایر دستگاه‌های استان در منازل شهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافع حرم، به‌خصوص شهدایی که در ماه مبارک رمضان به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند، حضور یافتند و برنامه دیدارها طبق زمان‌بندی در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها