به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برگزاری شب شعر شعرای در شهرستان خدابنده

به مناسبت ارتحال امام(ره)شب شعر شعرای در سالن شهریار فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۶۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت امام و سالگرد قیام ١٥ خرداد، گفت: خردادماه از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی و حتی در دوران جنگ تا به امروز، ماه تحولات اساسی بوده است. فتح خرمشهر در این ماه رخ داده، قیام ١٥ خرداد و تشکیل پایه‌های نظام جمهوری اسلامی در این ماه بوده و بسیاری از آگاهی‌های سیاسی مردم نیز در این ماه شکل گرفته است.

محمد برجی با اشاره به رحلت حضرت امام(ره) در این ماه، افزود: ایشان در شعر "انتظار فرج از نیمه خرداد کشم" به این موضوع اشاره داشتند.

وی گفت: در این برنامه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده و انجمن شعر ترکی "ناکجاآباد" این شهرستان برگزار شد، بیش از ٤٠ نفر از شعرای انجمن شعر و ادب و اهالی شهرستان حضور داشتند و ٢١ شاعر به قرائت آثار خود در وصف و اخلاق امام (ره) پرداختند.

در این مراسم به سه شاعر که اشعار آنان از سوی داوران به عنوان اشعار برتر برگزیده شدند، جوایزی به رسم یاد به همراه دو جلد کتاب و لوح تقدیر اهدا شد، کسانی که به این مراسم شعر قرائت کردند نیز لوح تقدیر و یک جلد کتاب به رسم یادبود دریافت نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار