خبرهای داغ:
مسؤول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد
مسؤول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم گفت: 570 كانون فرهنگي و هنري مساجد در سطح استان قم وجود دارد كه از اين تعداد 180 كانون براي بانوان است.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۵۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
فعاليت 570 كانون فرهنگي و هنري مساجد در سطح استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سعید روحانی با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: جذب حداکثری به نماز جماعت از جمله مواردی است که پیگیری می‌شود و برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی نیز در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله نهادهایی است که برنامه‌هایی در ایام مختلف مانند دهه کرامت، دهه بصیرت و هفته جهانی مسجد برگزار می‌کند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه 570 کانون فرهنگی و هنری در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 180 کانون ویژه بانوان است گفت: فعالیت‌های اوقات فراغت در این کانون‌ها بر اساس تفاهم‌نامه پیگیری می‌شود و نوع فعالیت‌های کانون‌ها بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به نگاه همگانی به مسائل جوانان گفت: نگاه جامع استانی باید در این زمینه وجود داشته باشد و مسؤولان بدانند در برابر جوانان مسؤولیت بر عهده دارند و ممکن است در آینده پشیمان شوند زیرا می‌توانستند اقدامی در این زمینه داشته باشند ولی انجام ندادند.

روحانی خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها و نهادها باید دست در دست یکدیگر دهند تا اتحادی در برنامه‌ها ایجاد شود بنابراین همه دستگاه‌های دارای دغدغه کار تربیتی لازم است امور و برنامه‌ای ویژه جوانان را انجام دهند.

ارسال نظرات