مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش عقیدتی کارکنان؛تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس نورمبین در ماه مبارک رمضان نمود.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۳۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در رابطه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت:آیه 110 سوره آل عمران می گوید شما بهترین امت بودید برای آنکه برای امر به معروف و نهی از منکر مردم خارج شدید.

در اینجا از این آیه برداشت می شود باید جهانی فکر کنیم و به فکر مردم باشیم و باید جامعه اسلامی را در نظر بگیریم راه نجات جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است.

شیخ زاده در ادامه افزود:قرآن می گوید اگر خواستید جامعه اسلامی محقق بشود باید امر در آن باشد اول هم باید امر به معروف کرد بعد نهی از منکر،حضرت آقا می فرمایند که بزرگترین امر به معروف حفظ نظام انقلاب اسلامی است .

اگر در جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر نباشد ایمان در جامعه از بین می رود و اگر امر به معروف و نهی از منکر کنیم از نظر قرآن بهترین امت هستیم نباید بگوییم مسئول اصلاح جامعه نیستیم در امر به معروف سن،سواد،موقعیت اجتماعی معنا ندارد که امر به معروف باید با ایمان هم همراه باشد و توأم با یک رشد معنوی باشد.

ارسال نظرات